بر اساس یک گزارش اسرائیلی:

دولت سوریه بر اوضاع کنترل کامل دارد

دولت سوریه بر اوضاع کنترل کامل دارد
سه شنبه 2 اسفند 1390 - 05:22

يک گزارش اسرائيلي مي‌گويد که نظام حاکم بر سوريه همچنان بر اوضاع جاري در اين کشور مسلط است و ارتش تنها در چند شهر سرگرم سرکوب گروه‌هاي مسلح است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، این گزارش در ادامه تاکید دارد که اوضاع سوریه آن اندازه وخیم نشده که ارتش این کشور را وادار کند تا واحدهای مستقر در بلندی‌های جولان را از این منطقه خارج کند.

هر چند پیش از این برخی از گزارش‌های منتشر شده توسط منابع صهیونیستی بر این موضوع تاکید داشتند که با تقویت گروه‌های مسلح کار بر نظام سوریه تنگ خواهد شد، اما علاوه بر این گزارش، گزارش‌های مستقل نیز این مساله را تایید می‌کنند که دولت سوریه و ارتش این کشور کنترل کاملی بر اوضاع کشور دارند و تنها برای جلوگیری از خون‌ریزی بیشتر، برای سرکوب شورشیان مسلح، با آنها مسامحه می‌کنند.

در ادامه این گزارش که پایگاه خبری المنار فلسطین گوشه‌هایی از آن را منتشر کرده، می‌توان وحشت صهیونیست‌ها از سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان در مورد انتقام خون شهید حاج عماد مغنیه را به خوبی مشاهده کرد، جایی که آنها تهدید‌ات نصرالله را دلیل نگرانی خود نمی‌دانند!! و می‌گویند نگرانی آنها این است که حزب‌الله در حمایت از سوریه بخواهد مرزهای جنوبی خود با فلسطین اشغالی را فعال کند.

رژیم صهیونیستی که خود را در محاصره کامل و همه جانبه انقلاب‌های اسلامی در منطقه می‌بیند، بر این باور است که در صورت بروز جنگ مانند جزیره‌ای متروک هدف حملات همه جانبه قرار خواهد گرفت و از این رو، باید مراقب کاملی از اوضاع به عمل آورد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها