بی تفاوتی اعراب درقبال مسجد الاقصی

بی تفاوتی اعراب درقبال مسجد الاقصی
شنبه 6 اسفند 1390 - 15:02

العالم، قدس - دبير جنبش فتح در قدس اشغالي از بي تفاوتي کشورهاي عربي و اسلامي نسبت به حملات مکرر نظاميان صهيونيست به مسجد الاقصي انتقاد کرد، و از اين کشورها خواست به روابط خود با رژيم صهيونيستي پايان دهند.

"عمر شلبي"روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، با اشاره به ادامه دریگری‌ها در قدس اشغالی براي دفاع از مسجد الاقصي، گفت: نيروهاي رژيم صهيونيستي برخلاف معمول، دیروز همه درهاي مسجد الاقصي را بازكردند، كه اين امر نشان مي دهد همچون گذشته قصد ارتكاب جنايتي را داشتند، اما نمازگزاران فلسطيني فرصت را از دست نظاميان صهيونيست گرفتند و اين نيروها براي تحريك فلسطيني ها با باتوم، گلوله، گاز اشك آور و گلوله صوتي فلسطيني ها را هدف قرار دادند.

وی افزود: این برخوردهاي خشونت آميز كه از گذشته تاكنون ادامه دارد، فقط فلسطيني ها را در دفاع از مسجد الاقصي مصمم تر خواهد كرد .

شلبي درباره هدف شهرك نشينان صهيونيست از حمله به مسجد الاقصي گفت: اسرائيل جهان عرب را مشغول تحولات منطقه مي بيند و تصور مي كند كه قدس بدون دفاع مانده است؛ و مي تواند از اين فرصت براي تسلط بر مسجد الاقصي سوء استفاده كند؛ اما مسجد الاقصي در نظر هر فلسطيني، عرب و مسلمان خط قرمز است و دولت هاي عربي و اسلامي بايد به وظايف خود عمل كنند و به دفاع از مسجد الاقصي بپردازند.

وی با انتقاد از كشورهاي عربي و اسلامي به علت بي تفاوتي درباره حمله مستمر صهيونيست ها به مسجد الاقصي؛ از این كشورهايی كه با اسرائيل روابط برقرار كرده اند، خواست كه به اين روابط پايان دهند و سفراي اسرائيل را اخراج كنند تا اين رژيم بداند كه اعراب و مسلمانان اجازه تعرض به مسجد الاقصي را نخواهند داد.

 

24/02-23:00



پربیننده ترین خبرها