سکوت حکام عرب درقبال توهین به قرآن

سکوت حکام عرب درقبال توهین به قرآن
شنبه 6 اسفند 1390 - 16:37

روحاني برجسته لبناني با انتقاد از سکوت حکام عرب در برابر قرآن سوزي در افغانستان تاکيد کرد، مسلمانان با جان خويش از قرآن كريم دفاع خواهند كرد.

شيخ "محمد زغموت" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به اقدام ننگين نظامیان اشغالگر امريكايي در افغانستان در به آتش كشيدن قرآن كريم، اظهار داشت: اين اقدام موجب به وجود آمدن موج گسترده اي از اعتراضات در افغانستان و ساير كشورهاي جهان شده، و تاكنون دهها نفر از مردم مسلمان افغانستان در راه دفاع از قرآن به شهادت رسيده اند.

اين عالم لبناني افزود: استكبار جهاني و در صدر آنها آمريكا كينه شديدي نسبت به مسلمانان در دل دارند، و تلاش مي كنند تا مسلمانان را از قرآن دور كنند.

شیخ زغمومت اظهار داشت: آمريكا و انگليس در زمينه دستيابي به اين هدف ننگين، با شكست مواجه شده اند و انگليسي ها خودشان اعلام كرده اند تا زماني كه اين كتاب در ميان مسلمانان باشد، استعمارگران هرگز نخواهند توانست بر مسلمانان غلبه کنند.

شيخ زغموت تصريح كرد: اوباما و دیگر مقامات آمريكایی منافق و دروغگو هستند و اوامر محرمانه اي را براي انجام اين گونه اعمال ننگين و توهين به قرآن كريم صادر مي كنند؛ آنها با اظهارات دروغين در پي فريب دادن مسلمانان هستند، اما هيچ مسلمان شرافتمند و مجاهدي فريب ادعاها و سخنان اغواكننده آنها را نخواهد خورد.

شیخ زغموت با محكوم كردن سكوت برخي سران كشورهاي عربي و اسلامي درباره بي احترامي به قرآن كريم، گفت: حكام ظالم آمريكا و اروپا و همدستانشان به همراه حاكمان كشورهاي عربي بر محور انديشه صهيونيسم و انتقام از مسلمانان گردهم آمده اند، و حكام كشورهاي اسلامي، به نام آمريكا، انگليس، فرانسه و رژيم صهيونيستي بر مردم حكومت مي كنند.

 

24/02-23:40



پربیننده ترین خبرها