پيكرشهيد دفاع از الاقصي تشييع شد

پيكرشهيد دفاع از الاقصي تشييع شد
يکشنبه 7 اسفند 1390 - 13:35

رام الله (العالم) ـ فلسطينيان ساكن رام الله در كرانه باختري، پيكر طلعت راميه دلير مرد فلسطيني را كه در دفاع از مسجدالاقصي و درگيري ميان جوانان فلسطيني و نظاميان رژيم اشغالگر در نزديكي ايست و بازرسي مركز نظامي قلنديا به شهادت رسيد، تشيع كردند.

به گزارش خبرنگار شبكه خبري العالم، صدها تن از جوانان فلسطيني با نيروهاي اسراييلي درگير شدند چرا كه نيروهاي اسراييلي آنها را از رسيدن به حرم قدس شريف كه روزانه در معرض تعدي شهرك نشينان صيهونيستي قرار دارد، منع كردند.

طلعت راميه جوان فلسطيني نيز نداي قدس در خطر است، را اجابت كرد و ديگر به خانه اش بازنگشت زيرا گلوله رژيم اشغالگر بر او امان نداد و اين جوان فلسطيني در راه دفاع از مقدسات اسلامي به شهادت رسيد.

تشييع كنندگان با سردادن شعارهايي در حمايت از قدس و گرفتن انتقام خون شهيدان، پيكر شهيد طلعت را در شهر الرام در نزديكي قدس تشييع كردند.

پدر شهيد راميه كه فرزند خود را از دست داده است با تاكيد بر ادامه راه فرزندش در مصاحبه با خبرنگار العالم ابراز اميدواري كرد كه همگي براي ميهن و مسجد الاقصي فداكاري كنند.

عموي شهيد راميه نيز به العالم گفت: اين شهيد ، شهيد راه فلسطين و مسجد الاقصي است وي نداي الاقصي را اجابت كرد مسجد الاقصي روزانه تحت حمايت رژيم اشغالگر قدس در معرض حملات وحشيانه شهرك نشينان صهيونيستي قرار دارد.

مراسم تشييع به پايان رسيد ولي مبارزه آغاز شد و ورودي هاي شهر الرام به ميدان جنگ واقعي تبديل شد و نيروهاي رژيم اشغالگر حضور خود را گسترده كردند و جوانان براي انتقام خون دوست و هموطن خود كه به ضرب گلوله رژيم اشغالگر به شهادت رسيد، بپاخاستند.

درگيري ها ميان افراد مسلح و ميان فلسطينياني كه فقط سنگ در دست داشتند، بيش از سه ساعت طول كشيد.

شهادت و زخمي شدن فلسطينيان و بي حرمتي به مساجد و مقدسات اسلامي همچنان ادامه دارد و ديگر نامي از قدس در ديدارهاي اعراب و نشست هاي آنها به ميان نمي آيد.
00:40

پربیننده ترین خبرها