عالم بحرینی: آل‌سعود بزرگترین مشرک جهان

عالم بحرینی: آل‌سعود بزرگترین مشرک جهان
سه شنبه 9 اسفند 1390 - 18:19

عضو ارشد جمعيت عمل اسلامي بحرين، آل‌سعود را تنها دشمن مردم عربستان و مردم انقلابي منطقه دانست.

"جعفر العلوي" بعد از ظهر سه شنبه در مصاحبه با شبكه العالم، با بیان اینکه رژیم آل سعود برخلاف ادعايش بزرگترين رژیم مشرك جهان است، خاطرنشان کرد: رژيم سعودی مطیع سیاستهای آمريكا است، و در حمله رژيم اسرائیل به لبنان در جنگ 33 روزه، و همچنین حملات به غزه و محاصره این منطقه، در كنار رژيم صهیونیستی و علیه ملت فلسطین ایستاد.

العلوی با تأکید بر اینکه آل‌سعود دشمن مردم عربستان است، خاطرنشان کرد: اين رژيم از زمان به قدرت رسيدن با اسلام جنگيده است، به طوري كه دولت عثماني در برابر آن ايستاد و اين رژيم سزاوار آن نيست كه الگوي ما يا منطقه باشد.

وي درباره اتهام زني وزارت آموزش و پرورش بحرين به افراد، و وادار كردن كودكان مدارس به اعتراف کردن، گفت: از 12 سال پيش هنگامي كه ديكتاتور حمد بن عيسي به قدرت رسید، نظاميان را در وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش منصوب كرد و وزارت آموزش و پرورش به پادگاني طرفدار رژيم تبديل شده است، و اکثر كاركنان اداري اين وزارتخانه گرايشهاي سلفي طرفدار رژيم دارند.

العلوی تأکید کرد: آنها براي تحميل انديشه سلفي و مقاومت در برابر انديشه مردم بحرین تلاش مي كنند؛ به صورتی که مسئولان مدارس دولتي با دستگاه اطلاعاتي هماهنگ هستند تا اين دستگاه اطلاع كاملی از وضعیت مدارس داشته باشد؛ اين ماهيت رژيم است كه خواستار ستم بر اكثريت است و با آنها بدرفتاري مي كند.

العلوي درباره راهکارهای امنیتی رژيم آل خلیفه براي رويارويي با معترضان، و ادعاي این رژیم مبني بر اينكه مردم آخرين برگه مخالفان هستند، گفت: ملت بحرين برگه هاي متعدد و غافلگير كننده اي دارد؛ ائتلاف 14 فوريه در فراخوان "سوگواری آسمان 2" ، 82 بزرگراه را در بحرين بست و بيش از 600 جوان بحريني در اين فعاليتها شركت كردند.

وی افزود: رژيم آل خلیفه با هر مراسمی، حتی مراسم  مذهبي و تشييع جنازه مقابله مي كند، كه این امر نشان می دهد رژيم مذهب را هدف قرار داده است.

این عضو برجسته جمعیت عمل اسلامی بحرین همچنين درباره ادعاهاي رژيم آل خليفه مبني بر اينكه ميزان بيكاري 4 درصد است گفت: علاوه بر بيكاري موجود، هنوز دو هزار كارمند به سر كارهایشان بازنگشته اند، آمار دولت هم قابل قبول نيست؛ حتي سازمانهايی مثل سازمان بين المللي كار به آمار رژيمهاي ديكتاتوري اعتماد ندارند چون مي دانند اين رژيمها آمار را با انگيزه هاي سياسي تغییر می دهند و حقايق را پنهان مي كنند.

 

28/02-13:40



پربیننده ترین خبرها