واهمه بی‌پایان صهیونیست‌ها از ایران

واهمه بی‌پایان صهیونیست‌ها از ایران
چهارشنبه 10 اسفند 1390 - 08:39

عجز و ناتواني رژيم اسرائيل و آمريکا در رويارويي با برنامه هسته اي صلح آميز ايران، اختلافات ميان تل‌آويو و واشنگتن را به اوج خود رسانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، "گیل تماری" گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در واشنگتن در این خصوص گفت: دو هفته پیش از دیدار مسؤولان آمریکا و اسرائیل در واشنگتن اختلافات میان مسؤولان دو طرف در زمینه نحوه تعامل با برنامه هسته ای ایران به اوج خود رسید.

وی با بیان این موضوع که اقدام ایران در انتقال سازه های اتمی به مخفی گاه‌هایی در اعماق زمین علت عمده شتاب زدگی اسرائیل برای حل و فصل مسأله هسته ای ایران است مدعی شد: اقدام تهران در انتقال سازه‌های هسته ای به مخفی گاه‌هایی در اعماق زمین همواره فرصت‌های اسرائیل را برای حل و فصل مسأله هسته‌ای ایران محدود می کند و این مسأله محور اختلافات میان مسؤولان اسرائیلی و آمریکایی است به گونه ای که آمریکا همواره اسرائیل را از اقدام شتاب‌زده علیه سازه های هسته ای ایران منع کرده است.

این خبرنگار اسرائیلی بدون اعلام واهمه صهیونیست‌ها از حمله به ایران و پیامدهای خون‌بار آن برای این رژیم در ادامه مدعیات خود گفت: پرز رئیس اسرائیل و نتانیاهو رئیس کابینه بمنظور ایجاد رویکردی واحد در تعامل با برنامه هسته ای ایران، طی هفته آینده با مسؤولان آمریکایی رایزنی خواهند کرد.

مقامات کاخ سفید از تل‌آویو می خواهند حداقل پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از هرگونه اقدام علیه ایران خودداری کنند.

وی گفت: اظهارات یک دیپلمات عالی رتبه غربی در خصوص افزایش فعالیتهای هسته ای ایران در سایت هسته ای واقع در قلب کوه فوردو اسرائیل را بشدت نگران کرده است.

 "دکتر زکی جمعه" استاد علوم سیاسی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه"( از نگاه رسانه‌های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید دارد.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود با تاکید بر این موضوع که ادعاهای اسرائیلی‌ها در خصوص تسلیحاتی بودن برنامه هسته ای ایران، ادعایی پوچ و بی اساس است، افزود: رژیم اسرائیل با ادعای تسلیحاتی بودن برنامه هسته ای ایران در صدد تحریک افکار عمومی جهان علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران است.

وی خاطر نشان کرد: اسرائیلیها از هرگونه اقدام نظامی علیه ایران ناتوانند و ادعاهای آنان در زمینه حمله به سایت‌های هسته ای ایران صرفا در چارچوب جنگ روانی علیه ایران می باشد.

8:10

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها