محمود علوی خبر داد:

ضربه بزرگ وزارت اطلاعات به 120 تیم تروریستی

ضربه بزرگ وزارت اطلاعات به 120 تیم تروریستی
شنبه 27 خرداد 1396 - 14:27

سید محمود علوی در رشت با بیان اینکه وزارت اطلاعات به بیش از 120 تیم تروریستی در کشور ضربه وارد کرده است، گفت: در چهار سال خدمت من در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، نخستین شهید داخل کشور است.

العالم- ایران 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح  امروز در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه شهید عشوری، پس از ضربه زدن وزارت اطلاعات به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست‌ها به شهادت رسید، تصریح کرد: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، نخستین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند که یکی از این شهدای مدافع حرم گیلانی است.

 وزیر اطلاعات با اشاره به دعای امام راحل برای بسته نشدن در شهادت برای ملت ایران گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ‌های جامعه اسلامی به جریان می‌افتد، حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می‌کند و همانا ما شهدایمان را از دست نداده‌ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر و از سربازان گمنام امام زمان (عج) بود که روز چهارشنبه 24 خردادماه 1396 در درگیری با تروریست‌های تکفیری در چابهار استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسید.

همچنین مراسم خاک‌سپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز در زادگاهش شهرستان رودسر به سمت امام زادگان ماچیان برگزار می‌شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها