در بحرین آزادی یک دروغ بزرگ است

در بحرین آزادی یک دروغ بزرگ است
چهارشنبه 10 اسفند 1390 - 19:34

فعال بحريني تاكيد كرد، آزادي بيان در بحرين تنها به طرفداران رژيم حاكم اختصاص دارد و سخن از آزادي به معناي اندک آن هم دروغي بيش نيست.

"يوسف المحافظه" از مسوولان مركز حقوق بشر بحرين روز چهارشنبه به شبكه خبري العالم گفت غير از طرفداران رژيم حاكم در بحرين، كسي از آزادي بيان برخوردار نيست و فعالان حقوق بشر در تنگنا قرار دارند و عده اي از آنان بازداشت و زنداني شده اند.

اين مسوول مركز حقوق بشر بحرين افزود: فعالان حقوق بشر به سبب اصرار بر حق خود در برخورداري از آزادي بيان و انديشه، به احضار از سوي دادستاني كل و دادگاه مدني كه به هيچ يك از معيارهاي بين المللي پايبند نيست، عادت دارند.

اين فعال بحريني نيروهاي رژيم آل خليفه را چريك‌هاي مزدور دانست و گفت، آنها شهروندان را مي ربايند، آنها را مي‌كشند، به منازل و خودروهاي شهروندان در روستاهايي كه صحنه اعتراض‌هاي مردمي است، حمله و گازهاي سمي به سمت منازل شهروندان شليك مي كنند.

يوسف المحافظه افزود، صبح امروز "احمد ملا" شهروند بحريني در اثر استنشاق گازهاي سمي در منطقه السهله در جنوب بحرين، در بيمارستان درگذشت.

به گفته "يوسف المحافظه" ، حمد بن عيسي، ديكتاتور بحرين ديروز در حالي از آزادي بيان و انديشه سخن گفت كه در همان روز براي "نبيل رجب" به سبب مطالبش در اينترنت و شركت در تظاهرات، احضاريه ارسال شد.

اين فعال بحريني تاكيد كرد، هنگامي كه موارد نقض حقوق بشر در بحرين افشا مي شود، آزادي بيان از سوي مسئولان ذيربط  نقض و عاملان افشاي موارد نقض حقوق بشر بازخواست مي شوند.

این فعال سیاسی بحرینی در پایان گفت: طرفداران رژيم آل خليفه به طور كامل از حقوق خود برخوردار هستند و حتي مي توانند در منامه تجمع كنند اما افرادي مانند نبيل رجب، مناجي فتيل و حسن جابر، فعالان حقوق بشر در بحرين بهاي فعاليت خود را پرداخت مي كنند و مناجي فتيل و حسن جابر هم اكنون در زندان بسر مي برند و به سبب بيان افكار خود محاكمه مي شوند.

MKH-29-14:15

پربیننده ترین خبرها