بررسی قرارداد توتال و لایحه معاهده پاریس در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس

بررسی قرارداد توتال و لایحه معاهده پاریس در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس
يکشنبه 18 تير 1396 - 14:45

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از بررسی قرارداد توتال و لایحه معاهده پاریس در جلسه امروز یکشنبه این فراکسیون خبر داد.

العالم- ایران 

دحسین نقوی حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در مورد جلسه شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه در مورد قرارداد نفتی ایران و توتال بحث و بررسی های مفصلی انجام و قرار شد این موضوع با حضور کارشناسان مربوطه و برای روشنگری نمایندگان در مجمع عمومی مورد بررسی قرار گیرد، زیرا برخی معتقدند از زمان مصدق تاکنون چنین قراردادی با کشور خارجی بسته نشده است.
وی افزود: در این جلسه لایحه معاهده پاریس نیز مورد بررسی قرار گرفت، انتقادات جدی به این معاهده وارد شد و شورای نگهبان نیز این لایحه را رد کرده است، قرار شد در جلسه دیگری پیرامون این معاهده بحث و گفت‌وگوی لازم انجام شود.
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: مجمع عمومی این فراکسیون صبح سه‌شنبه هفته جاری از ساعت 7 تا 8 با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه خواهد داد، همچنین چهارشنبه صبح مجمع شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تشکیل جلسه خواهد داد.
وی یادآور شد: در این جلسه بر لزوم ادامه کار فراکسیون با تمام قوت تاکید کردیم، همچنین بنا شد درباره نام فراکسیون نیز در جلسات بعدی صحبت هایی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: این فراکسیون از این پس محکم و قاطع تر کارش را ادامه می‌دهد و عضوگیری بیشتری می کند، در این جلسه نظرمان بر این بود که ما جزو فراکسیون های اکثریت مجلس خواهیم بود.

ایرنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها