تساوی پرسپولیس و آرسنال اوکراین

تساوی پرسپولیس و آرسنال اوکراین
يکشنبه 18 تير 1396 - 21:53

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار دوستانه خود مقابل آرسنال اوکراین به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پرسپولیس در دومین بازی دوستانه خود در اوکراین از ساعت 20 امشب (یکشنبه) به مصاف تیم آرسنال کیف رفته است که نیمه اول این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

سرخپوشان در این نیمه موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تیم اوکراینی خلق کردند. ضمن اینکه در اواسط این نیمه خطای شدید یکی از بازیکنان تیم آرسنال روی سیامک نعمتی باعث شد برای لحظاتی درگیری لفظی بین بازیکنان حاضر در زمین ایجاد شود.

در نیمه دوم این بازی برانکو تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد و نفراتی چون؛ بوژیدار رادوشویچ، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، احسان علوان‌زاده، محسن مسلمان (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی، صادق محرمی، علی علیپور و گادوین منشا در این نیمه از ابتدا راهی میدان شدند.

در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی بر بازوی محسن مسلمان و اواخر مسابقه بر بازوی علی علیپور بسته شد. این در حالی بود که کمال کامیابی‌نیا در اواسط نیمه دوم به میدان آمد، اما خیلی با احتیاط بازی کرد تا به کتفش ضربه نخورد.

دو تیم در حالی در خاتمه با نتیجه مساوی و بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند که شاگردان برانکو موقعیت‌های گلزنی خوبی را در این بازی از دست دادند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها