نرم‌افزار IVH، ارتباط گسترده‌تر پزشکان و بیماران

نرم‌افزار IVH، ارتباط گسترده‌تر پزشکان و بیماران
سه شنبه 20 تير 1396 - 14:19

نرم‌افزار IVH که توسط تیمی در بیمارستان مجازی هند طراحی‌شده بود، ۹ جولای رونمایی شد. این نرم‌افزار به بیماران کمک می‌کند تا بدون مراجعه حضوری، پزشک را از بیماری خود و روند آن مطلع سازند.

العالم - گوناگون
با استفاده از این نرم‌افزار، بیماران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به پزشکان خود، وضعیت درمان و داروهایی را که مصرف می‌کنند، به آن‌ها اطلاع دهند. با استفاده از همین نرم‌افزار پزشکان هم می‌توانند وضعیت بیمار خود را بررسی کنند و مراحل بعدی درمان را به آنها بگویند. پزشکان همچنین می‌توانند نسخه‌ای از پرونده تمام بیماران خود داشته باشند. این نرم‌افزار به بیمارانی که هزینه پرداخت ویزیت برایشان سنگین است اما مجبورند که مداوم تحت نظر باشند، کمک شایانی می‌کند.

هیچ مکانیسمی وجود ندارد تا پزشکان بتوانند از طول دوره درمان بیماران خود که به متخصصین دیگر معرفی شده‌اند، باخبر شوند. بسیاری از پزشکان بیماران ارجاعی خود را به همین دلیل از دست داده‌اند. پزشکانی که درمان‌های اولیه را برای بیماران خود آغاز کرده‌اند و آزمایشات مختلفی از آنها گرفته‌اند، شناخت بسیار دقیق‌تری از بیمار و روند بیماری دارند. بنابراین، حضور این پزشکان در پروسه درمان بسیار ضروری است.

پزشکان باید همیشه از حال بیماران تحت نظر خود مطلع باشند که با کمک این نرم‌افزار این امر حاصل شده است. این برنامه، پلتفرمی است که پزشکان و متخصصان می‌توانند در مورد بیماران خود با هم به تبادل اطلاعات بپردازند و از حال بیمارانی که برای ادامه درمان به شهرها و کشورهای دیگری رفته‌اند، خبر داشته باشند.

منبع : click

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها