مراسم بازنشستگی، برای یک سگ آمریکایی! +عکس

چهارشنبه 21 تير 1396
10:59
مراسم جشن بازنشستگی سگِ بمب یاب آمریکایی در پایگاه اینجرلیک ترکیه برگزار شد.

العالم گوناگون

 

پایگاه اینجرلیک ترکیه با انتشار بیانیه ای در وبگاه رسمی خود نوشت: "جری" سگِ بمب یاب که تاکنون چندین ماموریتِ حمایت از تجهیزات پایگاه اینجرلیک را با موفقیت انجام داده است، پس از 7 سال خدمت در این پایگاه نظامی، سرانجام بازنشست شد.

در این بیانیه تاکید شده است که جری، به مدت 7 سال، در اختیار فرماندهی یگان 39 نیروی هوایی نیروهای آمریکایی در پایگاه اینجرلیک بود.

 

آنخل سانتیاگو مربی این سگِ بمب یاب، در مراسم بازنشستگی او تاکید کرد که جری با وفاداری و شرافت به نیروی هوایی آمریکا خدمت کرد!

به گفتۀ سانتیاگو، جری در سال 2010، با حفاظت از تجهیزات نظامی پایگاه اینجرلیک که 18 میلیارد دلار قیمت دارند، خدمتی بزرگ به ارتش آمریکا کرد.

0% ...

آخرین اخبار

سفیر ایران در آلمان: تاریخ عاملان و حامیان جنایت شیمیایی سردشت را فراموش نمی‌کند


وزارت خارجه: بمباران شیمیایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است


اعلام وضع فوق العاده در تل‌آویو پس از اعلام احتمال بمب‌گذاری‌


‏ بقائی: آفرین به تیم ملی فوتبال که اجازه نداد فشارهای غیرانسانی او را از دویدن باز دارد


دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق


نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه


فراکسیون وفاداری به مقاومت: «توافق چارچوب» بدتر از توافق ۱۷ می است


روایت تلخ روزنامه‌نگار فلسطینی از شکنجه‌ در زندان‌های اسرائیل+ فیلم


مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است