پیشروی ارتش سوریه در حومه شرقی حماه

پیشروی ارتش سوریه در حومه شرقی حماه
پنج‌شنبه 22 تير 1396 - 15:09

در عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه در حومه شرقی حماه یک انبار گروه تروریستی داعش ویران شد و تعداد زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.

العالم - سوریه

روزنامه "الوطن" چاپ دمشق به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که نیروی هوایی سوریه انباری متعلق به گروه تروریستی داعش را در روستای "ام توینه" در حومه شرقی حماه ویران کرد؛ در این عملیات بیش از 20 تروریست به هلاکت رسیدند و تجهیزات آنها منهدم شد.

بالگردهای ارتش سوریه نیز با پرواز بر فراز حومه غربی حلب اقدام به پخش اعلامیه هایی کردند که در آنها نوشته شده بود که ارتش سوریه فرصتی واقعی را برای برخورداری از بخشودگی در اختیار آن دسته از اتباع سوریه که داوطلبانه سلاح خود را زمین گذاشته و به زندگی عادی برگردند و در اخراج تروریست های بیگانه به ارتش کمک کنند، قرار می دهد.

ارتش در اطلاعیه دیگری تأکید کرده است که چیزی به پایان جنگ نمانده است. ارتش در این اطلاعیه اهالی را به "آشتی محلی" و اعمال فشار بر گروه های تروریستی فراخواند.

در رقه نیز یک منبع محلی در این شهر اعلام کرد که شدت جنگ در تمام جبهه ها فروکش کرده است. این در حالی ست که منابعی در نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با تکذیب صحت این خبرها، آرامش موجود را ناشی از نگرانی برای جان شهروندانی دانستند که در در اسارات گروه تروریستی داعش هستند و این گروه تروریستی از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها