اقدام عجیب محمود عباس درباره عملیات قدس

اقدام عجیب محمود عباس درباره عملیات قدس
جمعه 23 تير 1396 - 22:36

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در مکالمه تلفنی  با نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله به افسران اسرائیلی درقدس اشغالی را محکوم کرد.

العالم ـ فلسطين

"محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی مکالمه تلفنی با "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی ،حمله به افسران رژیم صهیونیستی درقدس اشغالی  را محکوم کر.

نتانیاهو نیز قول داد در وضعیت موجود هیچ تغییری به وجود نیاورد.

 

خبرگزاری وفا اعلام کرد عباس در این مکالمه ازمخالفت شدید خود و محکوم کردن حادثه مسجد الاقصی خبر داد.

وی بر مخالفت خود با هرگونه حادثه خشونت آمیزی از هر سوی طرف به ویژه در عبادت گاه ها تاکید کرد.

 

عباس هم چنین خواهان لغو اقدامات رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی در روز جمعه در برابر نمازگزاران شد و از تبعات این اقدامات و سوء استفاده هرطرف برای تغییر وضعیت مذهبی و تاریخی اماکن مقدس هشدار داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد وضعیت موجود اماکن مذهبی هیچ تغییری نخواهد کرد و از همه گروه ها خواست اوضاع را آرام کنند.

نتانیاهو هم چنین گفت: این رژیم برای تضمین تامین امنیت اماکن مذهبی بدون تغییر دادن وضعیت آن هر اقدام ضروری را اتخاذ خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم چنین خواهان تلاش برای آرام کردن وضعیت و پایان دادن به فراخوان های گروه فتح برای فلسطینی های ساکن قدس شرقی و کرانه باختری برای حرکت به سوی مسجد الاقصی شد.

از سوی دیگر رئیس تشکیلات خودگردان تماس هایی با پادشاه اردن گرفت تا برای لغو اقدامات اسرائیل در بستن دربهای مسجد الاقصی برروی  نماز گزاران وارد عمل شود.

217

پربیننده ترین خبرها