رییس شورای علمای بحرین:

بحرینیها از انقلابهای عربی تأثیر نگرفته‌اند

بحرینیها از انقلابهای عربی تأثیر نگرفته‌اند
جمعه 12 اسفند 1390 - 13:39

رييس شوراي علماي بحرين با دعوت از مردم اين کشور براي شرکت در تظاهرات نهم مارس، تأکيد کرد خيزش مردم بحرين از کشورهاي انقلابي عربي تأثير نگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "آیت الله شیخ عیسی قاسم امروز در مراسم نماز جمعه منطقه الدراز بحرین گفت: خیزش مردم بحرین به تازگی اتفاق نیفتاده است، و تأثیر گرفته از بهار کشورهای عربی نیست، بلکه از سالهای بسیار دور آغاز شده و هنوز متوقف نشده است.

شیخ عیسی قاسم با دعوت از مردم بحرین برای شرکت گسترده در تظاهرات نهم مارس (19اسفند) تأکید کرد، مردم بحرین بدون شک پیروز خواهند شد.

شیخ قاسم خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی نهم مارس که تا میدان "الحریه" امتداد می یابد، شرکت کنند؛ این فقط راهپیمایی جمعیت ها نیست بلکه راهپیمایی کل مردم برای درخواست اصلاح واقعی است.

وی با بیان اینکه مردم بحرین با هرنوع ظلم مخالفند، تأکید کرد: منشأ این انتفاضه و قیام، ظلمی است که در کشور گسترش یافته است؛ مردم از تغییر در کشور مأیوس شدند .. هیچ ذلتی بدتر از آن نیست که یک ملت از انتخاب شیوه زندگی خود محروم شود.

شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: مناطق مسکونی بحرین سم پاشی می شود؛ مردان شرافتمند آن مورد توهین قرار می گیرند، و جوانان غیرتمند بحرین را هر لحظه شکنجه و مرگ تهدید می کند.



پربیننده ترین خبرها