قابلیت‌های جدید در بروزرسانی واتس اپ

قابلیت‌های جدید در بروزرسانی واتس اپ
شنبه 24 تير 1396 - 12:49

نسخه جدید واتس اپ به صورت رسمی برای اندروید و آی او اس معرفی شد. در ادامه ضمن آشنایی با قابلیت‌های جدید این پیام رسان، می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

العالم - فضای مجازی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید واتس اپ ، پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت‌های مختلف همچون PDF ،APK ،XLS و بیشتر است. کاربران پیام رسان واتس اپ می‌توانند فایل‌های خود در سیستم عامل اندروید را تا حداکثر حجم 100 مگابایت به اشتراک گذارند. به علاوه، نسخه آی او اس این پیام رسان نیز از فایل‌هایی با حداکثر حجم 128 مگابایت پشتیبانی می‌کند.

خبر دیگری که احتمالا کاربران واتس اپ را خوشحال می‌کند، امکان ارسال تصاویر JPEG با کیفیت اصلی است. پیش از این، واتس اپ کیفیت تصاویر را برای ارسال سریع‌تر و آسان‌تر کاهش می‌داد. اما حالا این امکان فراهم شده تا بتوان تصاویر را با کیفیت واقعی آنها به اشتراک گذاشت.


جدای از پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های مختلف، در نسخه جدید مسنجر واتس اپ شاهد تغییرات متنوعی در رابط کاربری از جمله بخش مربوط به تماس صوتی هستیم. از این پس کاربران برای پاسخ دادن به تماس‌ها، به جای حرکت دادن انگشت خود در جهت افقی، باید صفحه را لمس و انگشت خود را به سمت بالا بکشند. اگرچه این مورد یک تغییر چندان محسوس تلقی نمی‌شود، اما حداقل نرم افزار را از حالت خسته‌کننده خود دور خواهد کرد. در ادامه می‌توانید نسخه جدید واتس اپ را دانلود کنید.

 

وب سایت گجت نیوز

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها