رایزنی نماینده ویژه پوتین با جابری انصاری در باره سوریه

رایزنی نماینده ویژه پوتین با جابری انصاری در باره سوریه
شنبه 24 تير 1396 - 18:34

نماینده ویژه پوتین در امور سوریه با معاون عربی و آفریقایی زیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

العالم- ایران 

 الکساندر لاورنتیه که در تهران حضور دارد عصر امروز -شنبه- با حضور در وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری آخرین تحولات مربوط به بحران سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نماینده ویژه پوتین در امور سوریه قبل از دیدار با جابری انصاری با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.
محور گفت وگوهای طرفین در این دیدارها آخرین وضعیت بحران سوریه است. پوتین و ترامپ روسای جمهور روسیه و آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 درخصوص آتش بس در مناطق جنوب سوریه توافقاتی داشتند و پیش بینی می شود در دیدارهای امروز ، نتایج این مذاکرات به مقامات کشورمان منتقل شود.
نشست آستانه 5 اوایل تیرماه جاری در پایتخت قزاقستان برگزار شد و قرار است مرداد ماه آینده کارشناسان ایران، ترکیه و روسیه در تهران نشستی درخصوص آخرین وضعیت مذاکرات این کشورها درخصوص مناطق کاهش تنش مذاکراتی داشته باشند.
هفته گذشته هم سرگئی ریابکوف یکی دیگر از معاونان وزیر خارجه روسیه با حضور در تهران با تعدادی از مقامات کشورمان از جمله معاونان وزیر امور خارجه دیدار و درخصوص روابط دوجانبه، تحولات منطقه و آخرین وضعیت اجرای برجام دیدار و گفت و گو کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها