جنجال تشکر مقام صهیونیست از یک اردنی درباره «قدس»

جنجال تشکر مقام صهیونیست از یک اردنی درباره «قدس»
يکشنبه 25 تير 1396 - 15:15

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصویری از یک پیام کاربر اردنی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که منجر به واکنش های بسیاری شد؛ کاربر مذکور درباره عملیات استشهادی در مسجدالاقصی اظهارنظر کرده بود.

العالم-فلسطین اشغالی

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی از کاربری عربی که پس از کشته شدن دو نظامی اسرائیلی- به گفته خودش- با تل‌آویو اظهار همبستگی کرده‌اند، تشکر کرد.

ادرعی در صفحه فیسبوک خود تصویری از یک برگه که به گفته وی از کاربری اردنی است، منتشر کرده که بالای برگه، گذرنامه اردن قرار دارد و بر روی آن نوشته شده است: قدس، شهر صلح و مسجدالاقصی شهر عبادت است به همین دلیل عملیات تروریستی را که صبح جمعه در قدس شریف انجام شد، محکوم می‌کنم و امیدوارم صلح در شهر صلح برقرار شود. دوستدار صلح: محمد.

دهها نظر در زیر این پست ادرعی قرار داده شده و همه اعلام کرده‌اند اسرائیل، رژیم اشغالگر و غاصب است و رفتار فرستاده پیام، رفتاری فردی است و نماینده مردم اردن نیست.

در همین راستا، شنبه (دیروز) و در حالیکه اقدام صهیونیست‌ها در بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران فلسطینی با محکومیت اغلب کشورهای اسلامی و سازمان‌های اسلامی مواجه شده، وزیر خارجه بحرین به انتقاد از عملیات استشهادی فلسطینیان پرداخت.

«خالد بن أحمد» وزیر خارجه بحرین در انتقاد از این عملیات شهادت طلبانه، در صفحه توییتر خود نوشت : "اقامه نماز در مسجدالاقصی حق مسلمانان است و هیچ کس نمی‌تواند مانع آن شود اما درباره مسئله قتل پلیس رژیم اشغالگر بایستی بر اساس معاهدات به خصوص توافقنامه چهارم ژنو درباره آن قضاوت شود."

فارس

پربیننده ترین خبرها