میز غذای آمازون درب منزل ارسال می شود

میز غذای آمازون درب منزل ارسال می شود
سه شنبه 27 تير 1396 - 14:52

شرکت آمازون طرح جالبی را به اجرا درآورده و مجموعه کاملی از غذاهای مختلف را که در یک وعده غذایی باید صرف شوند، به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

العالم - گوناگون


به نقل از اسلش گیر، این مجموعه که آمازون نام کیت غذایی را بر آن نهاده، شامل غذاهای آماده و نیمه آماده است. شعار بازاریابی آمازون در این مورد این است: " ما آماده می کنیم، شما آشپزش باشید! "

بسته غذایی یاد شده حاوی بسته های کوچکتر و متنوع از غذاهای مختلف و دستورالعمل سرهم کردن و پخت این مواد غذایی برای آماده سازی وعده غذایی روزانه است.

در این مجموعه میوه، سبزی، ماهی، گوشت، مرغ، غذاهای دریایی، ادویه، سس ها و مواد مشابه پیش بینی شده است. با استفاده از دستورالعمل یاد شده به راحتی می توان وعده غذایی اصلی و سوپ را بر روی اجاق گاز منزل تهیه کرد و بقیه اجزای کیت را هم مصرف کرد.

اجزای کیت های یاد شده بسیار متنوع بوده و بر حسب سلیقه و انتخاب مشتریان حاوی غذاهای یخ زده، اقلام پخته و نیم پخته، غلات، رشته فرنگی و غیره هستند و لذا خریدار دیگر هیچ نیازی به مراجعه به مغازه های مختلف برای اقلام مختلف و صرف ساعت ها وقت برای پخت و پز ندارد.

در سال های اخیر، کسب و کار تهیه و توزیع غذاهای آماده و متنوع به تجارتی بسیار پررونق مبدل شده و حتی برخی فروشگاه های زنجیره ای مشهور مانند وال مارت هم در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند.

 

خبرگزاری مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها