خط حزب‌الله ۹۱ منتشر شد

بار دیگر مسجد ابوذر...

بار دیگر مسجد ابوذر...
پنج‌شنبه 29 تير 1396 - 13:19

نود و یکمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «نسبت جناح مؤمن فرهنگی با عرصه مهم سینما چیست؟» منتشر شد.

العالم- ایران 

 نود و یکمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «نسبت جناح مؤمن فرهنگی با عرصه مهم سینما چیست؟» درباره اهمیت نقش سینما از منظر رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

در میان عرصه‌ها و ساحت‌های مختلف هنر، نگاه رهبر انقلاب به سینما، به دلیل اثرگذاری و قدرت خاص این رسانه، نگاه ویژه‌ای است. «سینما خیلی عنصر جذابی است، رسانه فوق‌العاده‌ای است، یعنی واقعاً الان هیچ‌ چیزی مثل سینما نیست از لحاظ اثرگذاری.»(1392/09/19)

بر همین مبنا، رهبر انقلاب نقش خاصی را در بیان حقیقت‌ها و واقعیت‌ها برای سینما و تولیدات سینمایی قائل هستند، زیرا این سینماست که می‌تواند با استفاده از ظرافت‌های بصری و زبان هنری خود، مفاهیم را به ذهن مخاطب عصر حاضر منتقل کند.

گزارش هفته این شماره با عنوان «استشهادی فلسطینی عاشق رهبر انقلاب در قلب اسرائیل» به پیشرفت جبهه مقاومت از بلندی‌های جولان تا مسجدالاقصی پرداخته است.

نود و یکمین شماره هفته‌نامه «خط حزب‌الله» به همراه بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب درباره شهید عباس دوران برای اولین بار به روح پرفتوح شهید این شهید تقدیم شده است.

نسخه PDF نشریه در سه نسخه تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها