تکذیب اسارت صدها خانوادۀ عراقی در موصل

تکذیب اسارت صدها خانوادۀ عراقی در موصل
جمعه 30 تير 1396 - 12:45

ارتش عراق خبر اسارت صدها خانوادۀ موصلی به دست داعش را تکذیب کرد.

العالم عراق

فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق روز پنجشنبه اعلام کرد : خبر برخی رسانه ها مبنی بر اینکه داعش 250 خانواده را در موصل قدیم به گروگان گرفته ، نادرست است.

فرماندهی عملیات مشترک در بیانیه ای اعلام کرد : رسانه هائی که چنین خبری را منتشر می کنند ، نمی دانند که موصل قدیم و غرب شهر موصل کاملاً آزاد شده است.  

فرماندهی عملیات مشترک در بیانیه خود افزود : هر روز بیش از پیش معلوم می شود که دشمنان عراق نمی توانند پیروزی ارتش بر گروه های تروریستی را ببینند و تحمل کنند.

در این بیانیه آمده است : برخی از رسانه ها به دروغ ادعا می کنند که 250 خانواده به گروگان داعش در موصل قدیم درآمده است و ادعای خود را از زبان یک فرد موسوم به افسر دستگاه مبارزه با تروریسم عراق نقل می کنند ولی این افسر که نامش ساخته و پرداختۀ چنین رسانه هائی است ، هیچ وجود خارجی در دستگاه مبارزه با تروریسم ندارد.  

فرماندهی عملیات مشترک افزود : همگان می دانند که موصل قدیم و بخش غربی شهر موصل به طور کامل از تصرف داعش خارج شده و هم اکنون تحت کنترل نیروهای امنیتی است و عملیات جستجوی داعشی های باقیمانده در این شهر همچنان ادامه دارد.
برخی از رسانه ها ادعا می کنند که داعش 250 خانواده را در منطقه القلیعات در شهرک موصل قدیم در غرب شهر موصل به گروگان گرفته است.


214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها