پیام ویدیویی خبرنگار العالم برای تروریست ها از عرسال

شنبه 31 تير 1396 - 18:04

خبرنگار شبکه خبری العالم در یک پیام ویدیویی از منطقه جرود عرسال، سرکرده جبهه النصره در لبنان را به تمسخر گرفت.

العالم - لبنان

حسین مرتضی در این پیام ویدیویی که در منطقه پاکسازی شده جرود عرسال ضبط شده، می گوید: از صبح در عرسال هستیم و کار تمام شده و جوانان ما به خوبی کارشان را انجام دادند.

خبرنگار العالم سپس با حالتی تمسخر آمیز به  ابو مالک التلی (سرکرده تروریست های النصره در لبنان) می گوید: ما که از اول گفتیم اتوبوس و خودرو آماده است و می توانید بروید، اما قبول نکردید. یادت هست که از اینجا به معشوقه ات پیام می دادی؟! حالا رفته ای و پولها را هم با خود برده ای... نه فقط پولها، بلکه زنانی را هم که در اینجا داشتی با خودت بردی!

مرتضی در ادامه می گوید: خورشید در حال غروب است و نیروهای ما از دو ناحیه پیروز شده اند؛ یکی از طرف فلیطه که با همکاری ارتش سوریه بود و دیگری از طرف جرود عرسال که الان در آن هستیم.

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به اینکه داعش در آن سوی کوه های این منطقه می باشد، خاطر نشان کرد که صد نفر از تروریست های مسلح قصد تسلیم نمودن خود را دارند.

وی تاکید کرد که اوضاع در جرود عرسال طبیعی است و ان شاءالله مقاومت همان طور که در ژوئیه 2006 پیروز شد، در این جنگ نیز پیروزی می شود.

حسین مرتضی پیش از این هم بعد از آزادسازی حلب از اشغال تروریست ها، در ویدیویی از مسجد اموی حلب خطاب به "عبدالله محیسنی" سرکره سعودی تروریست های جیش الفتح، او را به تمسخر گرفته بود؛ ویدیویی که در آن زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت.

206 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها