ویدیو؛ رویارویی حزب الله لبنان با تروریست های النصره

شنبه 31 تير 1396 - 23:36

ستاد اطلاع رسانی جنگ وابسته به حزب الله لبنان با انتشار ویدئویی، درگیری های مستقیم میان رزمندگان حزب الله و گروهک تروریستی جبهه النصره را در بلندی های "ضهرالهوه" در ارتفاعات جرود عرسال لبنان هم مرز با سوریه به نمایش گذاشت.

العالم - لبنان

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ستاد اطلاع رسانی حزب الله لبنان، این ویدئو نشان می دهد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حال پیشروی به سمت مواضع تروریست های جبهه النصره در بلندی های "ضهرالهوه" در ارتفاعات جرود عرسال هستند.

به گفته منابع نظامی، "ضهرالهوه" به علت وجود ارتفاعات استراتژیک برای حزب الله بسیار اهمیت دارد. رزمندگان حزب الله پس از ساعاتی از درگیری های سنگین با تروریست ها بلندی های مذکور را به کنترل خود درآورد. ارتفاعات ضهرالهوه بر شش گذرگاه مهم از جمله الخیل، العوینی، ابو زنوبه، المعیصده، جوار الشیخ و الریحان مشرف است. به همین دلیل نیروهای حزب الله موفق شدند بر نقاط راهبردی و حساس در ارتفاعات مرزی جرود عرسال مسلط شوند.

پس از این پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان پرچم های مقاومت و لبنان را بر فراز این ارتفاعات - که چندین سال در اشغال گروههای تروریستی بود - به اهتزاز درآوردند.

221




 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها