الجزایر اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

الجزایر اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
شنبه 31 تير 1396 - 22:27

الجزایر روز شنبه اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست برای توقف این اقدامات تلاش کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالعزیز بن علی الشریف سخنگوی وزارت امور خارجه الجزایر در بیانیه ای اقدامات روز جمعه نظامیان اسرائیلی را در حق فلسطینیان در اطراف مسجد الاقصی به شدت محکوم کرد و تحرک فوری جامعه بین المللی را برای جلوگیری از این اقدامات جنایتکارانه خواستار شد.

علی الشریف گفت: اقدامات خطرناک نظامیان اسرائیلی از جمله کشتار وبازداشت فلسطینیان در مسجد الاقصی و محروم کردن آنان از اجرای مراسم دینی و اسلامی ، جنایات تروریستی زشتی است که به شدت آن را محکوم می کنیم.

وی همبستگی کامل الجزایر را با دولت، مردم و رهبران فلسطین اعلام و بار دیگر بر موضع کشورش بر حمایت از آرمان فلسطین و احقاق حقوق مشروع فلسطین و در راس آن حق تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه فلسطین تحرک فوری جامعه بین المللی را برای حمایت از مردم فلسطین و مقدسات فلسطینیان و همچنین جلوگیری از اقدامات جنایتکارانه فزاینده را که به طور شبانه روزی علیه مردم مظلوم فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین اعمال می شود خواستار شد.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها