اعلام همبستگی جبهه ملی مصر با مسجد الاقصی

اعلام همبستگی جبهه ملی مصر با مسجد الاقصی
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 11:27

"جبهه ملی مصر" (در حال تأسیس) خواستار اعلام همبستگی با فلسطینی های مستقر در حریم مسجد الاقصی در مقابل حوادث جاری در قدس و مسجد الاقصی شده و تأکید کرد که اقدامات اخیر رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی با همدستی دولت های عرب صورت می گیرد.

العالم - مصر

به گزارش پایگاه خبری عربی 21 جبهه ملی مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جهان نظاره گر مقاومت فلسطین های مستقر در مسجد الاقصی در برابر صهیونیست هایی است که در سایه سکوت محافل بین المللی و بی توجهی جهان اسلام و با همدستی دولتهای عربی به جنایت های خود ادامه می دهند.

این جبهه در بیانیه خود از تمام ملت ها و نیروهای سیاسی هشیار در جهان عرب خواست که در حمایت از رزمندگان فلسطینی در قدس و اعلام خشم خود در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی و همدستی سردمداران عرب با آنها کوتاهی نکنند.

در این بیانیه آمده است: "به خوبی می دانیم که دولت های عرب میلیون ها نفر از شهروندان خود را از اعلام همبستگی با برادران فلسطینی خود باز می دارند و اقدامات اخیر رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی با همدستی و توافق برخی دولت های عربی صورت گرفته است و نوعی توافق پشت پرده برای فیصله دادن به مسأله فلسطین بدون تأمین حقوق ملت و از دست دادن زمین های هر چه بیشتر صورت گرفته است".

گفتنی است در سوم ژوییه تعدادی از معارضان مصری در داخل و خارج این کشور با گرایش های سیاسی متفاوت تشکل ملی جامعی را با عنوان "جبهه ملی مصر" با شعار "متحد می شویم .. تغییر می دهیم" ایجاد کردند. هدف این تشکل، مقابله با "استبداد نظامی" اعلام شده است.

208

پربیننده ترین خبرها