وزیر آموزش و پرورش:

دلایل عدم حضورم در کابینه را به رییس‌جمهور گفته‌ام

دلایل عدم حضورم در کابینه را به رییس‌جمهور گفته‌ام
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 10:26

وزیر آموزش و پرورش درباره حضورش در کابینه دوزادهم گفت: به دکتر روحانی دلایل عدم حضورم در کابینه دوازدهم را گفته‌ام.

العالم - ایران

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه گردهمایی مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونین آموزش ابتدایی درباره حضورش در کابینه دوزادهم افزود: به آقای دکتر روحانی دلایلم را گفته‌ام که به چه علت در کابینه دوازدهم حضور نخواهم داشت.

وی درباره استخدام نیروهای قراردادی که بیش از 15سال سابقه دارند گفت: قبلا بارها اعلام کرده‌ایم که استخدام از طریق آزمون استخدامی انجام می شود، زیرا نیروی انسانی برای ما اهمیت دارد و افراد باید از طریق آزمون استخدامی و اخذ صلاحیتهای لازم وارد نظام تعلیم و تربیت شوند.

وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام نیروهای پیش دبستانی نیز گفت: در پیش دبستانی استخدام نداریم بلکه نظارت بر محتوای آموزشی داریم و مراکز به شکل غیردولتی فعالیت می کنند.

وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که امروز به امضاء رسید نیز، اظهار کرد: باید از ظرفیت های موجود استفاده شود. موارد خوبی در تفاهم نامه آمده از جمله اینکه کتابهای کانون با تخفیف های خوب در مدارس عرضه شوند و مربیان دبستان را آموزش دهیم که همانند مربیان کانون پرورش فکری با شیوه های قصه گویی و نمایش، محتوای آموزشی را انتقال دهند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها