بمباران مناطقی از یمن توسط سعودی ها

بمباران مناطقی از یمن توسط سعودی ها
دوشنبه 2 مرداد 1396 - 06:57

جنگنده های عربستان، منطقه بیت الثلایا در استان عمران یمن را برای ششمین بار هدف قرار داده و دو زن و یک کودک را مجروح کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم جنگنده های دشمن همچنین شهرک المتون در استان الجوف یمن را بمباران کردند.

یاداور می شود یگان موشکی نیروهای مردمی یمن روز گذشته پس از هدف قرار دادن پالایشگاه نفت ینبع در عربستان، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت های روز افزون رژیم سعودی پالایشگاه های نفت عربستان به اهداف نظامی ما تبدیل شده اند.

یگان موشکی مقاومت مردمی یمن امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه ای از آغاز مرحله پس از ریاض خبر داد و تاکید کرد : آغاز این مرحله در جواب جنایت کشتار اسرا در موزع در تعز بوده است.

این بیانیه با هشدار به رژیم آل سعود نسبت به هر گونه خدشه به کرامت مردم یمن، تصریح کرد که عملیات موشکی در پاسخ به استمرار تعدی و محاصره، با شدت ادامه خواهد یافت.    

یگان موشکی یمن خاطر نشان ساخت که پالایشگاه های نفت یکی از اهداف نظامی است و به همین دلیل، به شرکت های خارجی همکار ائتلاف در یمن هشدار داد که این کشور را ترک نمایند.    

این یگان تاکید کرد:  به شیوه مردم یمن در دفاع از کرامت و حاکمیت، شب شنبه بیست و دوم ژوئیه سال 2017میلادی  موشک جدید بالستیک دور برد از نوع  برکان اچ 2 ( آتشفشان اچ2)، به پالایشگاههای نفت در منطقه ینبع عربستان شلیک شد و با دقت به هدف اصابت کرد. به مناسبت این دستاور مهم، آغاز مرحله پس از ریاض را اعلام می کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها