اسرائیل برای حمله به غزه آماده می شود

اسرائیل برای حمله به غزه آماده می شود
يکشنبه 14 اسفند 1390 - 15:45

ارتش رژيم صهيونيستي با برگزاري مانور گسترده اي در مناطق نزديک به غزه، هراس و نگراني خود را از توانمندي روز افزون مقاومت منعکس کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص اظهار داشت: "نیروهای گردان شیلح از تیپ زرهی 401 ارتش اسرائیل، مانور گسترده ای در مناطق مجاور نوار غزه برگزار کردند".

وی افزود: "مقاومت در غزه همواره اسرائیل را با موشک باران شهرکهای اسرائیلی تهدید می کند. لذا ارتش اسرائیل با برگزاری این مانورها در صدد رویارویی با این تهدیدات است".

سرگرد "دودو" فرمانده گردان شیلح در این خصوص خاطرنشان کرد: "ربودن سرابازان اسرائیلی و موشکهای ضد زرهی عناصر مقاومت از چالشهای امنیتی نیروهای اسرائیل است".

گزارشگر کانال دو رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: "فعالان فلسطینی همواره در صدد اجرای عملیات گسترده برای ربودن سربازان اسرائیلی هستند".

 

"نزیه منصور" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی، در بررسی این گزارش در گفت وگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: "رژیم صهیونیستی برغم تدابیر شدید امنیتی همواره مناطق مرزی خود را مناطق ملتهب و نا آرام می داند، و با برگزاری مانورهای گسترده در این مناطق، در صدد تأمین امنیت خود است".

وی افزود: "انقلابهای اخیر کشورهای عربی، مسأله فلسطین را به محور مسائل خاورمیانه تبدیل کرده است، و به فعالیتهای ضد اسرائیلی گروههای فلسطینی رونق و نشاط قابل توجهی داده است".

نزیه منصور خاطر نشان کرد: "سرنگونی نظام حسنی مبارک که یکی از پشتوانه های مستحکم رژیم اسرائیل در منطقه بشمار می رفت، خلأ امنیتی وسیعی را برای اسرائیلیها ایجاد کرد، و دامنه عملکرد عناصر مقاومت را تا مناطق جنوبی اراضی اشغالی گسترش داد".

 

4-8:15



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها