ترامپ مجسمه خود را روی کوه راشمور می‌تراشد؟! +عکس

ترامپ مجسمه خود را روی کوه راشمور می‌تراشد؟! +عکس
چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 20:18

رئیس جمهور آمریکا به طور غیرمستقیم آرزوی خود را بر زبان آورد و مدعی شد که اگر زمانی به شوخی بگوید که مجسمه اش باید بر کوه راشمور باشد، رسانه های خبریِ "جعلی"، این حرف او را هم جدّی خواهند گرفت.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، دونالد ترامپ این اظهارات را روز سه شنبه در جمع هوادارانش در یانگزتاون ایالت اوهایو بیان کرد.

کوه راشمور در ایالت داکوتای جنوبی است که بر روی آن مجسمه هایی از چهار رئیس جمهور مشهور آمریکا یعنی جرج واشنگتن، توماس جفرسون، آبراهام لینکلن و تئودور روزولت حک شده است.

اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که گویی خیلی تمایل دارد مجسمه اش را بر فراز این کوه مشهور ببیند، گفت: مجسمه هر کدام از آن رئیسان جمهوری که بر روی کوه راشمور است... اکنون ببیند چه کار می کنم. از شما می خواهم به این فکر کنید که روزی مجسمه ام بر روی کوه راشمور باشد. اما مشکل اینجاست که اگر من فقط این را به "شوخی" به شما گفته باشم، آن رسانه های "جعلی" خواهند گفت: "ترامپ معتقد است که باید مجسمه اش بر روی راشمور حک شود". اما من این را نگفتم. درست است؟ من این را نگفتم. آنها این را می گویند. واقعا وحشتناک نیست؟ عجب صنفی هستند! عجب آدم های دروغگویی هستند! و جالب این است که می خواهند باز هم آمریکا بزرگ شود. واقعا؟ نه این طور نیست.

ترامپ سپس با مقدمه چینی برای تحقق آرزوی خود اظهار داشت: هر کدام از آن رئیسان جمهوری که مجسمه شان بر روی کوه راشمور حک شده است به حفظ صنعت آمریکا اعتقاد داشتند. ما باید صنعتمان را حفظ کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها