فیلم رانندگی کودک ۱۰ ماهه که خشم مردم را برانگیخت + فیلم

پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 - 15:30

یک پدر تایلندی، پس از انتشار ویدئویی از رانندگی دختر ۱۰ ماهه خود، در کمال تعجب و ناباوری با مخالفت و اعتراض شدید مردم مبنی بر کودک آزاری مواجه شد.

العالم - گوناگون

داستان از این قرار است که پدر ۲۹ ساله، دختر ۱۰ ماهه خود را حین رانندگی روی پاهایش گذاشته و دختربچه، فرمان را گرفته و مثلا رانندگی می کند. این در حالی است که این کودک باید روی صندلی ماشین نشسته و کمربند ایمنی او بسته می بود.

این ویدئو در یکی از شهرستان های شمال شرقی شهر بانکوک، پایتخت تایلند گرفته شده است. پدر این دختر ۱۰ ماهه به خیال این که کار جالبی انجام می دهد، این ویدئو را با متن هایی همانند: «به چی نگاه می کنی؟ من دارم رانندگی یاد می گیرم.» یا «من با هر کسی که سر راهم ظاهر شود، تصادف خواهم کرد» در شبکه اجتماعی این کشور منتشر کرد. اما با انتقادها، توهین ها و اعتراضات بسیاری از طرف کاربران مواجه گشت.

وی در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی تایلند در رابطه با این حجم از توهین ها و اعتراضات بیان داشت: «من دخترم را مجبور به رانندگی نکردم. او روی پای من ایستاده و فقط دستانش روی فرمان است. نمی فهمم چرا مردم اینگونه واکنش نشان داده اند؟ برخی از آن ها مرا قاتل، برخی ابله و تعدادی دیگر کودک آزار خطاب کرده اند.»

صحنه رانندگی این دختر ۱۰ ماهه را می توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید.

رکنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها