افشای همکاری دحلان و امارات برای آموزش های تروریستی

افشای همکاری دحلان و امارات برای آموزش های تروریستی
پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 - 17:49

روزنامه "ینی شفق" ترکیه مقاله ای از ابراهیم قراگول سردبیرخود درباره تحرکات نظامی و آموزش های تروریستی در سینا منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی "وطن" گزارش داد که مفاد این مقاله آن است که محمد دحلان با کمک محمد بن زاید ولیعهد امارات مسئولیت سازمان اجرا کننده این نوع آموزش را به عهده دارد.    

این مقاله می افزاید که گروه تروریستی داعش صدها نفر از تروریست هایش را در سینا به منظور سیطره بر غزه آموزش داده تا طرح های اسراییل و باند دحلان را اجرا کنند، همچنین شماری از این افراد برای اجرای عملیات تروریستی در ترکیه و قطر مجهز شده اند.  

پایگاه آموزش تروریست ها یک سال و نیم قبل جهت اجرای عملیات تروریستی در خاورمیانه به خصوص قطر، سودان و ترکیه تشکیل شد که هدف اول آن ایجاد گروه های هجومی زیر نظر ابو حفص تروریست معروف تشکیل دهنده داعش در لیبی برای سیطره بر غزه است.   

مرحله اول آن است که چند گروه با راهی شده به غزه، اقدام به شلیک موشک به طرف مواضع ارتش صهیونیستی و اجرای عملیات تروریستی ضد مواضع رژیم، می کنند تا به دنیا القا کنند که غزه تحت سیطره داعش است.

سپس شماری از مسئولین ارشد مصری توسط این اشخاص ترور خواهند شد، لذا عملیات هایی که توسط انتحاری های گروه های مزبور اجرا می شود، سبب خواهد شد ارتش مصر بهانه لازم را برای تسلط به غزه و در هم کوبیدن حماس بیابد.     

قرار است گروه های آموزش دیده در این پایگاه که به شیوه داعش فعالیت می نمایند با برخی از شخصیت های جنبش فتح که به جنایت معروفند، همکاری نمایند.

این طرح همچنین حاکیست که 8 گروه در نوار غزه مستقر خواهند شد که هر گروه 800 نیرو دارد.     

ولیعهد امارات تا زمان حاضر 700 میلیون دلار به این پایگاه کمک کرده و توفیق الطیراوی رییس اسبق سازمان اطلاعات فلسطین، از حامیان این طرح است.  

این اطلاعات از اعترافات مروی المصری یک روزنامه نگار کسب شده که توسط حماس بازداشت شده است.
این خبرنگار در حالی بازداشت شد که در مدت شش ماه، 5 بار از کرانه باختری به غزه رفته بود و هنگام دستگیری 650 هزار دلار پول نقد در اختیار داشت.

دحلان مشاور امنیتی ولیعهد ابوظبی و از محورهای مهم برقراری رابطه امارات با رژیم صهیونیستی است.

206 

پربیننده ترین خبرها