انتقاد شاه اردن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی!

انتقاد شاه اردن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی!
پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 - 21:40

عبدالله دوم پادشاه اردن از موضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستی نسبت به شخصی که در سفارت اسراییل در امان با تیراندازی دو اردنی را به قتل رساند، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که وی سپس در نشست با مسئولان ارشد اردن محاکمه این شخص را خواستار شد.

عبدالله از نتانیاهو تعهد به مسئولیت هایش، اتخاذ تدابیر قانونی برای محاکمه قاتل و تحقق عدالت به جای برخورد نمایشی سیاسی با این جنایت به هدف تحقق منافع سیاسی شخصی را خواست.  

موضع ضعیف مقام های اردن و اجازه خروج به قاتل صهیونیست دو اردنی موجی از انتقاد و اعتراض های گسترده در اردن به دنبال داشته است. 

صهیونیست قاتل اردنی ها پس از ورود به اسرائیل بلافاصله به دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رفت و  از جانب او مورد تقدیر و  احترام قرار گرفت. 

نتانیاهو به این فرد که دو اردنی را با شلیک گلوله در داخل سفارت رژیم اشغالگر در امان کشته بود گفت که تو با اعتماد به نفس و اطمینان قلبی این اقدام را ا نجام دادی.

به نظر می رسد به دنبال تحقیر اردنی ها از جانب نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعتراض های گسترده در داخل اردن، اکنون عبدالله شاه اردن به فکر جبران مافات برآمده و برای آرام کردن افکار عمومی داخلی تقاضای محاکمه قاتل را کرده است. 

مقام های اردنی به فاصله کوتاهی از رویداد قتل دو شهروند خود به دست صهیونیست ها ، به دلیل فشار مقام های تل آویو  اجازه دادند که کارکنان سفارت اسرائیل از امان خارج شوند. 

206 

پربیننده ترین خبرها