حکم فیفا به پرسپولیس در خصوص دستیاران ژوزه

حکم فیفا به پرسپولیس در خصوص دستیاران ژوزه
شنبه 7 مرداد 1396 - 08:06

حکم مربوط به شکایت مربیان پرتغالی پرسپولیس از سوی فیفا به این باشگاه ابلاغ شد و آنها باید برای جلوگیری از هرگونه محرومیت آن را پرداخت کنند.

العالم - ایران

 با گذشت 5 سال از جدایی مانوئل ژوزه و دستیارانش از پرسپولیس این باشگاه اکنون با حکم دردسرسازی مواجه شده است. در شرایطی که از چندی پیش زمزمه محکومیت مالی فیفا در خصوص این پرونده برای پرسپولیس به گوش می‌رسید، این حکم روز گذشته به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است و آنها فرصتی سه هفته‌ای برای پرداخت مبلغ مدنظر جریمه خواهند داشت.

این حکم در حال حاضر مربوط به 3 دستیار مانوئل ژوزه است و مبلغ آن 430هزار یورو عنوان شده است. پدرو، پیدالو و اسکار 3 دستیار مربی پرتغالی فصل دوازدهم پرسپولیس بودند که در حال حاضر موفق شدند حکم جریمه این باشگاه را کسب کنند و مسئولان این تیم باید طبق فرصت باقی مانده این مبلغ را پرداخت کنند تا از هرگونه جریمه کسر امتیاز یا محرومیت جلوگیری شود.

در این رابطه گفته می‌شود حکم مانوئل ژوزه نیز در هفته آینده به باشگاه ابلاغ خواهد شد تا باشگاه پرسپولیس که این روزها با بحران مالی مواجه شده، به دردسر بزرگی بیفتد و امیدوار باشد با برطرف شدن موانع مالی از هرگونه جریمه و محرومیت جلوگیری کند.

 

ورزش سه

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها