درخواست نمایندگان اردنی برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

درخواست نمایندگان اردنی برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی
شنبه 7 مرداد 1396 - 10:03

بیش از 55 نماینده پارلمان اردن با امضای درخواستی، بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر این رژیم را از امان و فراخوان سفیر این کشور از تل آویو را خواستار شدند.

العالم - اردن

به گزارش خبرگزاری رویترز، "تامر پینو" یکی از نمایندگان امضاکننده این درخواست، گفت: متاسفانه نمایندگان پارلمان فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند.

پینو با ابراز امیدواری نسبت به استقبال همه نمایندگان از این موضع، از همکاران خود خواست فقط به گفتار بسنده نکنند و به مردم ثابت کنند که نسبت به مسائل ملی بی تفاوت نیستند.

به گفته این نماینده اردنی، رایزنی ها میان نمایندگان درباره تعیین مهلت مشخص برای حکومت درخصوص تحقیق خواسته های نمایندگان - بسته شدن سفارت رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر این رژیم از امان و فراخوان سفیر اردن از تل آویو- ادامه دارد.

پیشتر رسانه های اردنی اعلام کردند که بیش از 37 نماینده پارلمان این کشور با امضای درخواستی اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و فراخوان سفیر خود در تل آویو را خواستار شدند. به گفته این منابع، روند جمع آوری امضا تا یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت.
 

 

این اقدام در پی حادثه تیراندازی روز یکشنبه گذشته در سفارت رژیم صهیونیستی در امان پایتخت اردن صورت می گیرد که بدنبال آن دو شهروند اردنی به دست افسر امنیتی رژیم "اسرائیل" کشته شدند.

گفتنی است پارلمان اردن در حال حاضر 130 عضو دارد.
221

 

پربیننده ترین خبرها