کنایۀ تمسخر آمیز مجری الجزیره به پادشاه عربستان

کنایۀ تمسخر آمیز مجری الجزیره به پادشاه عربستان
شنبه 7 مرداد 1396 - 12:35

"فیصل قاسم" مجری معروف شبکه الجزیره قطر، پادشاه عربستان را به سبب ادعای ایفای نقش در حل و فصل درگیری ها در قدس اشغالی، به باد تمسخر گرفت.

العالم عربستان

 

"فیصل القاسم" که به سبب برنامۀ جنجالی اش "الرأی و الرأی الاخر" در شبکه الجزیره قطر معروف است؛ به بیانیۀ دربار عربستان که تصمیم رژیم صهیونیستی برای برچیدنِ گیت های الکترونیک از دروازه های مسجد الاقصی را حاصل تلاش های ملک سلمان دانسته بود، واکنش نشان داده بود.

 

القاسم در پیامی در صفحۀ توییتر خود با اشاره به این که پادشاه عربستان در حال حاضر، در تعطیلات تابستانی در سواحل مغرب به سر می برد، نوشت: حکام دلیر عرب، در حالی که در تعطیلات تابستانی به سر می بردند، موفق شدند مسجد الاقصی را فتح کنند، ببینید اگر در رأس ارتش های خود بودند چه می کردند! بی شک رُم را فتح می کردند و اندلس را پس می گرفتند.

 

وی افزود: برخی عرب ها سعی کردند پیروزی در مسجد الاقصی را به خود نسبت دهند و این در حالی است که آن ها جرأت نکرده بودند حتی بستن مسجد الاقصی را محکوم کنند، بنابراین چطور جرأت کردند "اسرائیل" را مجبور به بازگشایی قدس کنند؟

 

دربار عربستان، با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که ملک سلمان، با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تماس گرفت و از او خواست از بسته شدن مسجد الاقصی به روی مسلمانان جلوگیری کند.

پربیننده ترین خبرها