آخرین جزئیات از پرونده قتل آتنا اصلانی + اتهامات متهم

شنبه 7 مرداد 1396 - 15:57

کیفرخواست پرونده آتنا 22 روز پس از کشف راز قتل از سوی دادستانی پارس آباد صادر شد تا به زودی مرد جنایتکار که با اتهامات سنگینی رو به رو است پای میز محاکمه قرار بگیرد.

العالم - ایران

رسیدگی به این پرونده از ظهر یکشنبه 28 خرداد امسال و به دنبال ناپدید شدن مرموز دختربچه‌ای هفت ساله به نام آتنا اصلانی در دستورکار تیم جنایی شهرستان پارس آباد قرار گرفت. همزمان با ناپدید شدن آتنا، تصویر او در شبکه‌های مجازی منتشر شد تا اگر کسی از سرنوشت او اطلاعی دارد موضوع را به خانواده‌اش اطلاع دهد. تماس‌های زیادی با خانواده آتنا گرفته شد، اما هیچ کدام نتیجه‌ای نداشت.

با گذشت چهار روز از ماجرا، جست‌وجو‌ها گسترده شد و ماموران چند مظنون را در این باره دستگیر کردند. یکی از مظنونان مردی جوان به نام اسماعیل بود که در نزدیکی محل گم شدن دخترک کارگاه رنگرزی داشت. اسماعیل منکر اطلاع از سرنوشت آتنا بود تا اینکه پس از 20 روز همسر وبرادر او با مراجعه به پلیس راز قتل را فاش کرده و جسد دختر بچه در پارکینگ خانه اسماعیل کشف شد.

اسماعیل در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از دو روز قبل از جنایت نقشه قتل را طراحی کرده و روز حادثه وقتی آتنا برای آب خوردن وارد کارگاه شد، او را خفه کردم.

در ادامه پزشکی قانونی با معاینه جسد آزار و اذیت دختر بچه را تائید کرد. 22 روز پس از کشف راز این جنایت و تکمیل تحقیقات ، کیفرخواست پرونده صادر شد.

حجت الاسلام قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این باره به خبر فوری گفت: هنوز کیفرخواست به دست ما نرسیده است و پس از ارسال پرونده به دادگاه وقت رسیدگی تعیین و به صورت ویژه به آن رسیدگی می شود.

وی درباره اتهامات اسماعیل هم اظهار کرد: قتل عمد دختر بچه مهمترین اتهام در کیفرخواست است. موضوع سرقت هم مطرح است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل درباره اتهام تجاوز به عنف هم گفت: به این اتهام مستقیم در دادگاه کیفری یک رسیدگی و حکم صادر می شود.

حجت الاسلام قاصدی خاطر نشان کرد: در کمترین زمان ممکن به پرونده در دادگاه رسیدگی و حکم صادر خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها