خوابی که خلفان برای نماز خواندن حاکمان قطر دید

خوابی که خلفان برای نماز خواندن حاکمان قطر دید
شنبه 7 مرداد 1396 - 18:56

معاون رییس پلیس دبی که به بیان مطالب دروغ و وارونه در شبکه های اجتماعی مشهور است، این بار در اظهاراتی عجیب می گوید که "خواب دیده است حاکمان قطر در جهت خلاف کعبه نماز می خوانند در حالی که خودش در جهت درست قبله ایستاده بود".

العالم ـ جهان اسلام

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان در توییتی مضحک نوشت: حاکمان قطر تقوا پیشه کنید.... همراه عربستان باشید. خواب دیدم که نمازتان در جهت خلاف کعبه است در حالی که نماز ما دقیقا رو به کعبه بوده است.

وی هذیان گویی خود را اینگونه ادامه داد: "در خواب دیدم که جهت نماز من دقیقا درست و رو به کعبه است.... خدایا من و همراهانم را در راه دین ثابت قدم دار. خدایی جز تو وجود ندارد، پاک و منزهی، بر تو توکل می کنم و به سوی تو باز میگردم".

خلفان در این توییت که مورد تمسخر همه واقع شد، تاکید کرد: قطر میان اهل سنت تفرقه ایجاد کرد. این چیزی است که در خواب دیدم....."من ابلاغ کردم، خدایا تو شاهد باش".

دهها کاربر با به تمسخر گرفتن ضاحی خلفان، این چنین اظهاراتی را تلاشی بیهوده از جانب امارات و عربستان برای به زانو درآوردن قطر توصیف کرده آن را از این جهت مسخره آمیز توصیف کردند که کارگزاران اماراتی و عربستانی قبله ای جز آل سعود و آل زاید نمی شناسند.

210

پربیننده ترین خبرها