آنچه مقاومت بر سر تروریست ها در عرسال آورد

آنچه مقاومت بر سر تروریست ها در عرسال آورد
شنبه 7 مرداد 1396 - 18:08

فرماندهان علمیات مقاومت در قلمون و عرسال به همراه تعدادی از شخصیت های رسانه ای، نظامی و سیاسی به تشریح بخشی از دستاوردهای عملیات بزرگ علیه تروریست ها در عرسال لبنان پرداختند.

العالم - لبنان
به گزارش خبرنگار شبکه العالم در این نشست، فرماندهی عملیات مقاومت از بیرون راندن عناصر جبهه النصره  از ارتفاعات فلیطه و محاصره آنها در مساحتی 5 کیلومتری در شرق عرسال خبر داد. این درحالی است النصره حدود 100 کیلومتر از منطقه فلیطه  در قلمون و عرسال لبنان را اشغال کرده بود.

فرماندهی علمیات مقاومت درگیری های عرسال را امتداد نبردهای سال 2013 مقاومت در القصیر توصیف کرد که سال 2014 در قلمون و سال 2015 در ارتفاعات شرقی قلمون تکمیل شد.

براساس گزارش فرماندهان شرکت کننده در عملیات عرسال، هدف اصلی  که همان بیرون راندن عناصر جبهه النصره از قلمون و عرسال و دور  کردن تهدیدات امنیتی و نظامی بوده، محقق شده است.

مقاومت در ادامه از درگیری های طولانی مدت، درگیری های تن به تن  و... با تروریست ها در عرسال و قلمون و در نهایت شکست و ناکامی تروریست ها و نیز بستن اتاق های عملیات تروریست ها جز یک اتاق، انهدام چندین خودروی بمب گذاری شده و کشف نقشه های مختلف ساخت مواد منفجره و غیره در عرسال و  قلمون خبر داد.

213

پربیننده ترین خبرها