تیراندازی با وینچستر در مشهد

شنبه 7 مرداد 1396 - 21:50

دقایقی پیش افرادی ناشناس به یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی  کردند.

العالم - ایران

دقایقی پیش افرادی ناشناس به یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی  کردند، شنیده ها حاکی از آن است که این افراد ناشناس از سلاح وینچستر و کلت استفاده کرده اند.

یک زخمی در تیراندازی با وینچستر در مشهد

رییس پلیس مشهد :دقایقی پیش فردی در پی مشکلات شخصی به راننده یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه تقاطع شاهد در منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی کرد.

سرهنگ بوستانی : راننده پراید که مردی سی ساله است از ناحیه صورت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است  
پلیس ضارب را شناسایی کرده است و برای دستگیری وی اقدام کرده است

تکمیلی (خبرگزای صدا و سیما - 10:21 - 7 مرداد 96) مجروح حادثه تیراندازی امشب در بولوار امامیه مشهد به دلیل شدت جراحات وارده فوت شد.

تکمیلی (ایسنا - 10:42- 7 مرداد 96) فرمانده انتظامی مشهد گفت: به دنبال درگیری هایی که چند جوان از روزهای پیش داشته اند، ساعتی پیش طرف های مقابل اقدام به تیراندازی با وينچستر در بلوار اماميه مشهد می کنند.

سرهنگ محمد بوستاني در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: گويا چند جوان از روزهای پیش درگیری هایی را داشته اند که در نهایت طرف های مقابل این فرد را شناسایی کرده و ساعتی پیش در بلوار اماميه مشهد به سمت ماشین آنان با اسلحه وينچستر(ساچمه زن) تیراندازی می کنند.

وی افزود: یک نفر از افرادی که مورد تیراندازی واقع شده زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

بوستاني خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به تیراندازی کرده اند شناسایی شده و قطعا دستگیر می شوند.

وی اضافه کرد: افراد باید مشکلات خود را از طریق مراجع قانونی حل کنند زیرا اینگونه اقدامات شخصی مصداق مجرمانه و شرارت بوده و عواقب سنگینی در پی دارد.

تصویر تیراندازی با وینچستر در مشهد

فیلم تیراندازی با وینچستر در مشهد 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها