انتقاد شاه مغرب از عقب ماندگی کشورش در بسیاری از بخش ها

انتقاد شاه مغرب از عقب ماندگی کشورش در بسیاری از بخش ها
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 01:14

ملک محمد ششم پادشاه مغرب در سالگرد پادشاهی خود گفت که کمبود دستاوردها در بعضی از قسمت ها تکان دهنده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پادشاه مغرب در سخنانی به مناسبت هجدهمین سالگرد پادشاهی خود گفت: هدف ما خدمت به شهروندان مغربی در تمام نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه کمبود دستآوردها در بعضی از قسمت ها تکان دهنده است افزود: ضعف مدیریت عمومی مانع پیشرفت مغرب شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت سیاسی مغرب بر احزاب سیاسی این کشور منعکس نشده است.

وی گفت: هنگامی که امور آنچنان که باید پیش نمی رود مقصران در پشت قصر پادشاهی پنهان می شوند. شهروندان باید در بازه های زمانی مشخص پاسخ های قانع کننده درباره مسائل کشور دریافت کنند.

پادشاه مغرب افزود: برخی از سیاستمداران از مسیر منحرف شده اند و شهروندان مغربی دیگر به آنان اعتماد ندارند. مسئولان یا باید پایبند مسئولیت های خود باشند و یا از مناصب شان کناره گیری کنند.

وی گفت: هر مسئولی که در انجام مسئولیت هایش اخلالی وجود دارد باید از کار برکنار شود. متوقف ساختن برنامه های توسعه ای به دلایل سیاسی خیانت محسوب می شود. برخی از مسئولین معتقدند با وجود عدم شایستگی باید ترفیع منصب بگیرند.

پادشاه مغرب افزود: برخی از احزاب بر این باورند که کارهایشان در برگزاری کنفرانس های حزبی خلاصه می شود. برخی از سیاستمداران گرفتار منطق سود و زیان شخصی هستند و منافع کشور را در نظر نمی گیرند.

ملک محمد ششم گفت: جهت گیری ما در راستای حمایت از قانون و شهروندان است. نمونه حکومتداری کشور مغرب یک نمونه پیشرفته است و اگر مشکلی وجود دارد در اجرای برنامه ها است.

این خبر تکمیل می شود...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها