ادامه توطئه های آل خلیفه علیه مردم بحرین

ادامه توطئه های آل خلیفه علیه مردم بحرین
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 16:51

دبيرجمعيت پرستاران بحريني بااشاره به سومين روز تحصن جمعيت هاي اسلامي اين کشور براي تحقق مطالبات مردم گفت که رژيم آل خليفه همچنان درصدد تنگتر كردن عرصه برمردم بحرين است.

" ابراهيم الدمستاني " دوشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: یکی از اهداف تحصن جمعیت های اسلامی بحرین تاکید بر محاکمه پادشاه این کشور است.

وی تصریح کرد: روز چهاردهم این تحصن براي ابراز همبستگي با كادر پزشكي و آموزشي بحرین كه در زندان هاي رژيم آل خلیفه بسر مي برند ، اختصاص يافته است و در این روز آزادي آنها را فریاد می زنیم.

دبيرجمعيت پرستاران بحريني به " تخلفات بزرگ مالی" در وزارت بهداشت بحرین اشاره کرد و گفت: بیمارستان های بحرین به مراكز امنيتي و پاسگاه هاي نظامي تبديل شده اند و وزارت بهداشت در قبال اين جنایت سكوت پيشه كرده است.

الدمستانی خاطرنشان کرد: همچنان زخمي هاي تظاهرات در مناطق مختلف بحرین از ترس بازداشت شدن ، از مراجعه به بيمارستان ها براي درمان خودداري مي كنند.

وی با اشاره به برنامه ريزي هاي تظاهرات بزرگی كه شيخ "عيسي قاسم "مرجع تقليد بزرگ بحرين براي آن فراخوان داده است ، گفت : اين تظاهرات كه در روز نهم مارس ( 19 اسفندماه) برگزار خواهد شد در واقع فراخواني براي همه طيف ها و طرف ها است و هدف از آن ثابت كردن ادعاهاي دروغيني است كه معترضان را گروهي اندك مي خواند.

این فعال بحرینی افزود: در اين تظاهرات بر مطالبات مردم تاكيد و ثابت خواهيم كرد كه ملت بحرين براي تحقق مطالبات خود و ابراز عقيده در برابر ماشين جنگي رژيم آل خليفه اصرار دارند.

الدمستاني تاکید کرد : همه مردم بحرین در انتظار آن روز بسر مي برند تا به جهانیان ثابت كنند كه مطالبات آنان مشروع و قانوني هستند و اين مطالبات به يك گروه مشخص مربوط نمي شود بلكه خواسته هایی همگانی است.

5-13:45

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها