اقدام جالب برانكو برای هماهنگ‌سازی مهاجمان

اقدام جالب برانكو برای هماهنگ‌سازی مهاجمان
دوشنبه 9 مرداد 1396 - 17:17

برانكو ايوانكوويچ سرمربي پرسپوليس اين روزها براي آنكه بازيكنانش را در پست‌هاي متفاوت به هماهنگي برساند، دست به اقدام جالبي زده و تمرينات دو به دو براي آنها در نظر مي‌گيرد.

العالم _ ایران

 در اين بخش از تمرين، برانكو به دنبال آن است تا بازيكنان به بازي كردن در كنار يكديگر عادت كنند و در زمان باقي‌مانده تا شروع ديدار با الاهلي عربستان، به بالاترين حد از چيدمان تاكتيكي و هماهنگي فردي برسند.

در خط حمله، برانكو در تمام تمرينات دو به دو تلاش كرد تا طارمي و منشا را در كنار هم امتحان كند. اين دو بازيكن حتي در زمان استارت‌هاي كوتاه و بلند نيز كنار هم بودند و جالب اينكه سرمربي سرخپوشان، يك مأمور را براي هماهنگ كردن اين دو نفر به كار گرفته است.

كريم باقري به عنوان يكي از مؤثرترين و مهم‌ترين اعضاي كادر فني هميشه در كنار بازيكنان بوده و اين بار وظيفه هماهنگ‌سازي بين طارمي و منشا را بر عهده دارد.

برانكو مي‌داند اگر زوج طارمي و منشا به هماهنگي و آمادگي بالاي خود برسد، چه اتفاقاتي در زمين رقم مي‌زنند و چه امتيازات طلايي براي پرسپوليس در طول فصل جاري رقم مي‌خورد. به همين علت مشغول كار است تا سرشناس‌ترين مهاجمانش را به آمادگي برساند. 

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها