در نشست کمیته سیاسی ایران و آفریقای جنوبی؛

جابری انصاری با معاون سیاسی وزارت خارجه آفریقای جنوبی دیدار کرد

جابری انصاری با معاون سیاسی وزارت خارجه آفریقای جنوبی دیدار کرد
دوشنبه 9 مرداد 1396 - 20:17

"امفکتو" معاون سیاسی وزارت خارجه آفریقای جنوبی با جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

العالم _ ایران

امفکتو معاون سیاسی وزارت خارجه آفریقای جنوبی که در چارچوب برگزاری دور جدید نشست های کمیته سیاسی مشترک دو کشور به تهران سفر کرده است، امروز دوشنبه 9 مرداد 96 با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست نیمروزه که با حضور هیات های دو کشور ادامه یافت، آخرین وضعیت همکاریهای سیاسی و اقتصادی دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف ضمن ابراز خرسندی از روند رو به گسترش همکاریها در حوزه های مختلف اقتصادی و فنی، بر ضرورت رفع موانع باقیمانده موجود و فراهم کردن مقدمات موفقیت بیشتر اجلاس دور جدید کمیسیون مشترک اقتصادی و سفر آتی رییس جمهوری اسلامی ایران به پروتریا تاکید کردند.

در این نشست علاوه بر موضوعات دوجانبه، درباره همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی از جمله در زمینه حمایت از حقوق ملت فلسطین، مخالفت با استفاده ابزاری از حقوق بشر، رویارویی با تروریسم و افراط گری، حل سیاسی بحران سوریه و دیگر مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام، بحث و تبادل نظر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها