كاخ سفيد: اسكاراموچی به خواست خودش كنار رفت

كاخ سفيد: اسكاراموچی به خواست خودش كنار رفت
سه شنبه 10 مرداد 1396 - 02:57

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ی کوتاهی مدعی شد آنتونی اسکاراموچی ، مدیر ارتباطات کاخ سفید به خواست خود کناره گیری کرده است.

در این بیانیه آمده است:« آنتونی اسکاراموچی از مقام خود در مدیریت ارتباطات کاخ سفید کنار می رود. اسکاراموچی احساس کرد بهترین کار این است که فضا برای جان کلی ، رئیس کارکنان کاخ سفید باز باشد تا بتواند تیم خودش را بچیند. بهترین آرزوها را برای او داریم.

این درحالیست که رسانه های غربی دوشنبه شب گزارش کردند که رئیس جمهوری آمریکا آنتونی اسکاراموچی را به فاصله یک هفته پس از انتصاب او به این مقام برکنار کرد.

«سارا هاکابی سندرز» سخنگوی ترامپ روز دوشنبه به وقت محلی با قرائت بیانیه ای که در نخستین روز روی کار آمدن «جان کلی» در مقام رئیس دفتر ترامپ منتشر شد، گفته است که اسکاراموچی با کنار رفتن از این سمت شرایط لازم را برای جان کلی برای بنای کاخ سفیدی تازه فراهم کرده است.

اسکاراموچی تقریبا سه روز پس از انتصاب به این مقام با اظهارات نامناسب خود نسبت به سایر کارکنان ارشد کاخ سفید از جمله «رینس پریبوس» رئیس دفتر مستعفی ترامپ جنجال های زیادی را بر انگیخت که در نهایت به کناره گیری پریبوس منجر شد.

گفتنی است که ساعاتی قبل از اعلام این خبر، ترامپ در واکنش به جنجال های مربوط به آشفتگی و از هم پاشیدگی کاخ سفید آمریکا مصرانه گفت که هیچ هرج و مرجی در کاخ سفید وجود ندارد.

با توجه به این که اسکاراموچی در آغاز ورودش به کاخ سفید گفته بود که گزارش های خود را مستقیما به رئیس جمهور آمریکا خواهد داد و نه کس دیگری، این شایعه که جان کلی خواستار بر کناری او شده چندان دور از واقعیت به نظر نمی رسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها