ملیکا یک و نیم ساله مشهدی در اصفهان پیدا شد + عکس

ملیکا  یک و نیم ساله مشهدی در اصفهان پیدا شد + عکس
سه شنبه 10 مرداد 1396 - 21:23

ملیکا ی 1.5 ساله از برابر خانه خود در مشهد ربوده شده بود، توسط کلانتری 28 اصفهان پیدا شد.

العالم - ایران

پدر ملیکا که خبر پیدا شدن دخترش را تازه شنیده بود گفت: لحظاتی پیش به ما خبر دادند که دخترمان در حالی که در یکی از خیابان های اصفهان رها شده بود، توسط مردم شناسایی و به پلیس خبر داده شده است.

پدر ملیکا درمورد نحوه ربودن این کودک پیش از این گفته بود: دختر 5 ساله ام به همراه ملیکا مشغول بازی با جوجه های خانه مان شدند و با ما داخل خانه نیامدند، پس از زمانی کوتاه خواهر بزرگتر ملیکا وارد خانه شد و هرچه از او پرسیدم ملیکا کجاست فقط گریه می کرد و حرفی نمی زد، من حسابی شوکه شده بودم همه جا را گشتم و سراغ دخترم را ازهمسایه ها می گرفتم که متاسفانه کسی از دخترم خبری نداشت.

پدر ملیکا افزود: همان ساعت ها بود که دخترم به حرف آمد و ماجرای دزدیده شدن ملیکا را توسط یک خانم و آقا به برادر بزرگترش گفت. دخترم به برادرش گفته بود یک زن ملیکا را به زور سوار پراید سفید کرد که راننده او آقای جوانی بود و از مقابل خانه با سرعت فرار کردند. من با شنیدن این خبر، موضوع را به پلیس گفتم و ماموران آگاهی پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند.

پدر ملیکا از تمام کسانی که در پیدا شدن دخترش خانواده وی را یاری رسانده اند تشکر کرد و گفت: خودم شاهد بودم که پلیس برای پیدا شدن دخترم تمام تلاش خودشان را کردند و به لطف خدا و هوشیاری مردم و پلیس دخترم توسط مامواران کلانتری 28 اصفهان پیدا شد.

جزييات پيدا شدن مليكاي يك و نيم ساله از زبان معاون دادستان مشهد

حسینی در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله  که از اول مردا‌دماه در مشهد مفقود شد که در این راستا  دستور ویژه صادر شد و پرونده به شعبه 409 جرایم خاص مشهد ارجاع شد. 

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده این کودک امروز  به صورت رهاشده در اصفهان پیدا شد و تحویل بهزیستی داده شد. 

حسینی افزود:  مراحل انتقال این كودك در حال پیگیری است و تحقیقات برای شناسایی مظنونین ادامه دارد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها