اعتراف دیرهنگام سعودی ها به حمله موشکی مرگبار یمن

اعتراف دیرهنگام سعودی ها به حمله موشکی مرگبار یمن
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 06:23

​​​​​​​عربستان سعودی پس از سه روز انکار، سرانجام صحت خبر حمله نیروهای یمنی به پادگان الجابری در منطقه جازان را تایید کرد.

العالم – عربستان

بر اساس اعلام پایگاه وطن، شبکه خبری عربستان سعودی دریکی از بخش های خبری از کشته شدن 73 نفر و اسارت 26 سرباز و افسر ارتش از جمله سرلشکر ماجد بن عبدالرحمن السدیری رئیس ستاد جنگ خبر داد.

این شبکه هم چنین از اقدام نیروهای سعودی در تعیین مهلت 48 ساعته به انصار الله برای تسلیم خودشان پیش از انهدام منطقه ای که بدان نفوذ کرده بودند، خبر داد.

در همین حال منابع اطلاع رسانی یمن نیز خبر عملیات نظامی نیروهای یمنی و تسلط بر برخی پایگاه های سعودی در جازان در مرزهای مشترک یمن و عربستان را منتشر کردند.

 این در حالی است که نیروهای سعودی بر مقابله با حمله ای گسترده در منطقه  تاکید کرده بودند. اما خبرگزاری یمن نیز از عملیات نظامی نیروهای خود که به تسلط یمنی ها بر پایگاه ها و پادگان های سعودی از جمله پادگان الجابری و پایگاه های الفریضه، ملحمه و الغاویه منطقه جازان در مرزهای یمن و عربستان منجر شد سخن گفته بودند.

 شبکه های یمنی بخش هایی از درگیری های ارتش سعودی و نیروهای یمن را  که در آن از موشک و توپخانه استفاده شده بود، پخش کردند.

217

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها