سخنگوی کاخ سفید:

ترامپ تحریم‌های ایران، روسیه و کره را امضا می‌کند

ترامپ تحریم‌های ایران، روسیه و کره را امضا می‌کند
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 01:11

سخنگوی کاخ سفید گفت: ترامپ مصوبه تحریم های روسیه، کره شمالی و ایران را امضاء خواهد کرد.

العالم - آمریکا

سارا هاکبی سندرز سه شنبه در نشستی خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا رئیس جمهور ترامپ مصوبه تحریم های روسیه، کره شمالی و ایران را امضاء کرده است، گفت: تاکنون وی آن را امضاء نکرده است. اما بر اساس بیانیه ای که در اوایل این هفته منتشر کردیم، او این کار را انجام خواهد داد و ما جزئیات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال همین خبرنگار که پرسید: "علت تاخیر چیست؟ همکاران شما از روز جمعه این مصوبه را دریافت کرده اند، علت تاخیر چیست،آیا این مصوبه بازگردانده می شود؟" گفت: این مصوبه بازگردانده نمی شود. این فرآیند بررسی و مرور است. این یک روند قانونی است و او این مصوبه را امضاء خواهد کرد و ما شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

کره شمالی را متوقف می‌کنیم

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدف ما متوقف کردن برنامه اتمی و موشکی کره شمالی است.

سارا سندرز در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: کره شمالی به افزایش تنش اتمی در منطقه ادامه می دهد آیا می توانیم انتظار اقدامی را از طرف دولت آمریکا داشته باشیم"، گفت:من تا زمانی که اقدامی صورت نگیرد نمی توانم هیچ خبری درباره آن منتشر کنم. همانطور که می دانید ما به تعامل خود با هم پیمانان و متحدانمان ادامه می دهیم. هدف متوقف کردن برنامه اتمی، موشکی و اقدامات تجاوزکارانه کره شمالی است. ما بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد و با موفق ترین شیوه آن را عملی خواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها