ضربه دردناك ايران آه از نهاد اوباما برآورد

ضربه دردناك ايران آه از نهاد اوباما برآورد
سه شنبه 16 اسفند 1390 - 08:54

تهران (العالم) ـ كارشناس ايراني امور امنيت ملي، حمله لفظي باراك اوباما رييس جمهوري آمريكا و رژيم صهيونيستي در كنفرانس اخير "آي پك" را ناشي از ضربه دردناكي دانست كه انتخابات مجلس ايران به واشنگتن، تل آويو و به طور كلي به غرب وارد كرد.

محمد صادق حسيني سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم تاكيد كرد: سخنراني اوباما در سازمان آي پك حامل پيامي براي جلب نظر راي دهندگان آمريكايي ـ صهيونيستي در انتخابات بود.

حسيني گفت: حمله اوباما به ايران براي جلب رضايت رژيم صهيونيستي و به دنبال آن لابي صهيونيستي كه تاثير آن در انتخابات رياست جمهوري آمريكا مشخص است، صورت گرفته است.

وي افزود: حمله آمريكا و رژيم صهيونيستي به ايران به اين شكل عجيب نيست بلكه واكنش طبيعي به ضربه دردناكي است كه انتخابات مجلس ايران به آنها و به طور كلي به غرب زد.

اين كارشناس درباره سخنان اوباما در خصوص اينكه ايران از مشكلات اقتصادي رنج مي برد و هم پيمانان خود را در منطقه از دست مي دهد، اظهار داشت: اين سخنان صرفا بخشي از جنگ رواني است و شخص اوباما مي داند كه آنچه مي گويد واقعيت ندارد.

حسيني افزود: اگر سخنان اوباما درست بود ايران در ميان ده كشور نخست جهان در زمينه پيشرفت علمي و فناوري هاي پيشرفته قرار نمي گرفت و رتبه 17 اقتصاد دنيا را نبايد در اختيار مي داشت همچنين ايران از امنيت ، ثبات ، اتحاد و انسجام ميان ملت و رهبري و همزيستي ميان كساني كه اختلاف نظر دارند، برخوردار است.

وي تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي هم اكنون دچار ترس و وحشت شده است زيرا قدرت بازدارندگي و ابتكاري كه در اختيار داشت از سال 2006 يعني از زمان جنگ عليه لبنان و ضربات شديدي كه از نيروهاي حزب الله دريافت كرد، از بين رفته است. 

28/س19:43

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها