دفتر کار سیار نیسان در قالب خودرو ون الکتریکی رونمایی شد

دفتر کار سیار نیسان در قالب خودرو ون الکتریکی رونمایی شد
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 23:30

شرکت خودروساز ژاپنی نیسان، از طرح یک خودروی ون الکتریکی رونمایی کرد که برای استفاده به‌عنوان دفتر کار سیار طراحی شده و قابلیت‌های جالبی دارد.

العالم - گوناگون

این‌ روزها تعداد مشاغلی که به دفتر کار ثابت نیازی ندارند زیاد شده است، این مشاغل از روزنامه‌نگاری گرفته تا انواع بازاریابی و مشاغل نظارتی را شامل می‌شود.اما باید دانست که تمامی این شغل‌ها به دو چیز اساسی از جمله اینترنت و لوازم کامپیوتری به علاوه قابلیت جابه‌جایی و سرکشی به نقاط مختلف را داشته باشد.

دفتر کار سیار جدا از ماهیت مشاغلی که نیاز به این جابه‌جایی را ضروری می‌کند، مشاغل دیگری نیز هستند که در صورت حذف دفتر کار ثابت و هزینه‌های اجاره و نگهداری آپارتمان، به سوددهی بیش‌تر و بهتری دست پیدا می‌کنند.

شرکت نیسان ژاپن اخیرا طرحی تازه را رونمایی کرده است که در آن یک خودروی ون معمولی را به خودرویی الکتریکی با قابلیت طی مسافت ۱۶۰۰ کیلومتر با یک شارژ تبدیل کرده است و با کمی نوآوری، از فضای بار آن به‌ عنوان دفتر کار استفاده می‌کند.

در این دفتر کار یک میز کامپیوتر، یک کامپیوتر با صفحه لمسی، مودم، بلندگوهای بلوتوث، نورپردازی LED با قابلیت کنترل از راه گوشی، یک یخچال کوچک جاسازی‌شده در داخل کمد و یک قهوه‌ساز تعبیه شده است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون دغدغه کارهای روزمره خود را در این دفتر سیار انجام دهند.

نیسان همچنین یک میز پیک‌نیک در سپر عقب خودرو جاسازی کرده است تا در صورتی که هوا و محیط اطراف برای نشستن مناسب بود از آن استفاده شود و روی در نیز امکان آویزان کردن و شارژ یک دوچرخه الکتریکی تاشو فراهم شده است.

هنوز مشخص نیست آیا نیسان قصد دارد این طرح را به‌ زودی به خودرویی عملیاتی تبدیل کند یا خیر و محاسباتی درباره این که در صورت کار کردن در این دفتر، تا چند ساعت می‌توان روی انرژی الکتریکی حساب کرد، ارائه نشده است. اما نیسان اعلام کرده است که باتری‌های به کار رفته در این خودرو را می‌تواند ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ کرد و با شارژ ۱۰۰ درصد باتری‌ها، خودرو می‌تواند ۱۶۰۰ کیلومتر مسافت را بدون مشکل طی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها