طرح جدید ترامپ برای کاهش خودکشی نظامیان آمریکایی

طرح جدید ترامپ برای کاهش خودکشی نظامیان آمریکایی
جمعه 13 مرداد 1396 - 00:38

رئیس جمهور آمریکا ضمن اعلام طرح درمان از راه دور برای نظامیان کهنه کار آمریکایی تاکید کرد، به کارگیری طرح درمان از راه دور برای پیشگیری از خودکشی اهمیت دارد.

العالم - آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دونالد ترامپ در اظهاراتی در کاخ سفید از برنامه ویژه درمان از راه دور  برای نظامیان کهنه کار آمریکایی رونمایی کرد.

ترامپ گفت: امروز پیشرفت تاریخی دیگری را اعلام می کنم که باعث گسترش ارائه خدمات به نظامیان کهنه کار می شود. ما این کار را از طریق خدمات درمان از راه دور انجام می دهیم. ما توانایی نظامیان کهنه کار برای اتصال به تیم پزشکی امور نظامیان کهنه کار را افزایش می دهیم. این ارتباط از هر مکانی و با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه نظامیان یا رایانه های شخصی این نظامیان کهنه کار میسر خواهد شد.این کار باعث افزایش چشمگیر دسترسی به مراقبت های درمانی نظامیان کهنه کار، به خصوص برای نظامیانی خواهد شد که در بخش سلامت ذهنی نیازمند کمک هستند. تقاضا در این بخش بسیار بسیار زیاد است. این کار همچنین در پیشگیری از خودکشی نیز اهمیت زیادی دارد. این طرح باعث خواهد شد تا وضعیت نظامیان کهنه کار در مناطق دور افتاده روستایی تغییر زیادی یابد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما امروز از نرم افزار تلفن همراه رونمایی خواهیم کرد که به نظامیان کهنه کار بیمار این امکان را می دهد که در تاسیسات طرف قرار داد امور نظامیان کهنه کار تعیین وقت کنند. آنها می توانند این کار را با گوشی های تلفن های هوشمند شان انجام دهند درحالیکه هرگز قادر به چنین کاری نبودند. فناوری باعث شده است که این مزیت برای ما فراهم شود اما متاسفانه ما تا این لحظه از این فناوری استفاده نکرده بودیم. ما بی وقفه تلاش می کنیم تا به و عده های خود که به نظامیان کهنه کار داده بودیم، عمل کنیم. در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، نظامیان کهنه کار اهمیت و ارزش زیادی برای من و برای این دولت داشته اند. من در شش ماه گذشته قانون پاسخگویی به نظامیان کهنه کار را امضا کردم. من قوانینی را برای گسترش و بهبود  ارائه خدمات به نظامیان کهنه کار امضا  کردم.

دونالد ترامپ در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: ما وب سایت جدیدی را افتتاح کردیم که به نظامیان کهنه کار اجازه می دهد تا در فضای اینترنت زمان انتظار و کیفیت خدمات درمانی بین مراکز مختلف درمانی و بیمارستان های طرف قرار داد مرکز امور نظامیان  کهنه کار را مقایسه کنند. این مقایسه باعث ایجاد فضای رقابتی و عملکرد بهتر خواهد شد. این دستاوردها تازه آغاز کار است و ما نخواهیم آسود تا اینکه کلیه نظامیان کهنه کار در آمریکا بتوانند آن نوع از درمانی را دریافت کنند که شایسته اش هستند. در مدت شش ماه که ما دولت را در دست گرفته ایم و خیلی هم کوتاه است، پیشرفت های چشمگیری بدست آمده است.

دونالد ترامپ در ادامه از دیوید شالکین وزیر امور نظامیان کهنه کار خواست تا صحبت کند.

دیوید شالکین گفت: آنچه امروز اعلام می کنیم یک کار بزرگ برای نظامیان کهنه کار است و باعث افزایش دسترسی برای نظامیان کهنه کار می شود درحالیکه در گذشته اینگونه نبود. امور نظامیان کهنه کار آمریکایی هم اکنون بزرگترین برنامه درمان از راه دور را در آمریکا در اختیار دارد.سال گذشته میلادی ما هفتصد هزار نظامی را داشتیم که از خدمات درمان از راه دور برخوردار شدند. ما می توانیم این کار را در پنجاه تخصص مختلف انجام دهیم. ما می توانیم خدمات درمانی را در بخش پوست، مراقبت های ویژه از راه دور، دندانپزشکی از راه دور ارائه کنیم. چیزی که ما امروز اعلام می کنیم توانایی های ما را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

در ادامه وزیر امور نظامیان کهنه کار برای دونالد ترامپ توضیح داد که چگونه این سیستم درمان از راه دور کار می کند. وی چند نمونه از خدمات درمانی از راه دور را برای دونالد ترامپ به صورت عملی توضیح داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها